شهرکرد-مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: به‌جا آوردن نماز اول وقت فضیلت نماز را بیشتر می‌کند و نباید به خاطر کار و مشغله زیاد نماز اول وقت در ادارات بر پا نشود.

نماز اول وقت به خاطر کار و مشغله در ادارات ترک نشود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی ظهر یکشنبه در سومین جلسه دبیران اقامه نماز دستگاه های اجرائی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه به‌جا آوردن نماز اول وقت فضیلت نماز را بیشتر می‌کند افزود: نباید به خاطر کار و مشغله زیاد نماز اول وقت در ادارات بر پا نشود.

وی افزود: بهتر است که نماز اول وقت به‌صورت جماعت در ادارات برگزار شود و مدیران باید به این مهم توجه جدی داشته باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:مدیران دستگاه‌های اجرایی در جمهوری اسلامی ایران باید با برقراری ارکان دین به سمت ایجاد حکومت اسلامی پیش بروند.

وی با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی درزمینهٔ نماز اول وقت در معابر عمومی گفت: باید همواره یادآوری نماز اول وقت در شهرها انجام شود که این موضوع خود یکی از مصادیق امربه‌معروف و نهی از منکر است.

مرتضوی تصریح کرد: رابطه عمیقی بین زیرساخت‌های اجتماعی و اقتصادی کشور با زیرساخت‌های فرهنگی وجود دارد که نشان‌دهنده ارزش بالای ارکان دین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در پایان گفت: برای هرچه بهتر برگزار شدن نماز جماعت در دستگاه‌های اجرایی تفاهم‌نامه‌ای مابین ادارات و تبلیغات اسلامی استان منعقد شده و با هماهنگی ستاد اقامه نماز روحانیون و مبلغانی در این زمینه به ادارات فرستاده می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.