۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
کد خبر: 561711

کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت معتقد است اعضای تیمش باید جنبه باخت داشته باشند و گذشته را فراموش کنند.

بی خبری کعبی از استعفای علی نظرمحمدی!

به گزارش قدس آنلاین، حسین کعبی کاپیتان فوتبال سپیدرود رشت درباره شکست تیمش مقابل ملوان و حذف از جام حذفی بیان کرد: بازی خوب و جذابی بود. با بدشانسی موقعیت‌هایمان را از دست دادیم و در نهایت شکست خوردیم. باید جنبه باختن داشته باشیم و این شکست را فراموش کنیم و به سه دیدار مهم آینده خود مقابل صنعت نفت، استقلال خوزستان و استقلال تهران فکر کنیم.

او درباره خبر استعفای نظرمحمدی بیان کرد: من هنوز این خبر را نشنیده‌ام اما به عنوان کاپیتان تیم وظیفه دارم بازیکنان را جمع کنم و با آن‌ها صحبت کنم. آن‌ها باید انگیزه از دست رفته‌شان را دوباره بدست بیاورند تا در ادامه موفق شویم. هم‌چنین فکر می‌کنم باشگاه باید مشکل تیم را پیدا و حل کند. سرمربی، بازیکنان و حتی تدارکات تیم تمام تلاش خود را برای موفقیت باشگاه انجام می‌دهند و این مدیریت است که باید ایراد کار را جست‌و جو کند و هر چه زودتر آن‌را برطرف کند.

کعبی در پایان درباره دیدار برگشت پرسپولیس مقابل الاهلی تصریح کرد: بازی سختی برای پرسپولیس است. الاهلی تیم خوبی است و به منظور قهرمانی در آسیا بسته شده است. البته پرسپولیس برانکو را دارد که مربی بزرگ و باکلاسی است. او می‌تواند در لحظه نتیجه را عوض کند و در ثانیه کار را برای تیمش در بیاورد. سرخ‌پوشان تهران می توانند با برانکو به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.