گچساران- نشست مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در فرمانداری گچساران با حضور غلام رضا تاج گردون نماینده گچساران و باشت و روسای هیئت های ورزشی و جمعی از ورزشکاران برگزار شد.

ورزش گچساران حال خوبی ندارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نشست علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در فرمانداری گچساران با حضور غلام رضا تاج گردون نماینده ی گچساران و باشت، روسای هیئت های ورزشی و جمعی از ورزشکاران برگزار شد.

در این نشست روسای هیئت ها صحبت ها و درد دل های خود را بیان کردند.

آقای تاج گردون این جلسه هدایت شده است

صادق خادمی مشاور ورزشی فرماندار خطاب به مدیرکل گفت: اینجا نیامده ام تعریف بکنم. آقای مدیر کل شما پولی که در سفر ها برای رفتن به هتل هزینه می کنید برای پول برق سالن کشتی هزینه کنید.

وی اظهار داشت:آقای تاج گردون این جلسه هدایت شده است، چرا به سیما کمایی اجازه ندادن صحبت کند اگر امروز از درد ورزش نگوید چه زمانی می خواهد بگوید.

مشاور ورزشی فرماندار گچساران افزود : از کدام درد ورزش بگویم آقای تاج گردون اینجا نیامدم تشکر کنم فقط یک کلام ورزش شهر حالش خوب نیست.

جناب علوی اختیار سالن ها دست شماست یا عبدالخانی؟

اسدی از هیئت کونگ فو درادامه نشست گفت: برای انجام مسابقات باید میزبان یا میهمان باشیم که برای این کار وسایل ایاب و ذهاب همچنین خوابگاه نیاز داریم، بنابراین نه می توانیم میزبان باشیم و نه میهمان.

وی افزود: در شهر باب شده همه چیز به دست تاج گردون حل شود پس ادارات را به اختصاص بودجه به ورزش مکلف کنید، بعضی از ادارات چون اداره مالیات با تعامل با شرکت نفت هزینه ای پرداخت نمی کنند و از وسایل شرکت نفت استفاده می کنند و بودجه ای پرداخت نمی شود و همچنین اداره برق مثلا اعلام می کند برق شرکت را قطع نمی کنم اما وسایل ورزشی به من بدهید.

اسدی بیان کرد : اینجا مادرید نیست و ۲۲ چمن نیاز ندارد ولی تنها یکی از هیئت ها تجهیز شده و الان رییس آن هیئت در جلسه نیست ، نگاه مساوی به ورزش داشته باشید.
ورزش فقط فوتبال نیست یا هندبال، لطفا دیگر چمن مصنوعی ایجاد نکنید و به فکر خرید خوابگاه و ایاب و ذهاب باشید.

اسدی خطاب به مدیر کل  ورزش و جوانان استان گفت: جناب علوی اختیار سالن ها دست شماست یا عبدالخانی؟

سالن ها بر اساس ضوابط در اختیار افراد قرار نمی گیرد و بر اساس روابط است، سالن هلال(خورشیدی آزاد) کفپوش آن کاملا از بین رفته است این سالن می تواند نیاز چندین هیئت را برطرف کند.

اسدی تصریح کرد: قول میدم با هزینه شخصی سالن را مجهز کنم ولی درست کار کنید، پتروشیمی می تواند همچون نفت در زمینه ورزشی کمک کند، از مجموعه نفت انتظار داریم تبعیض نداشته باشند.

چمن‌های مصنوعی دچار مشکلات هستند

قدرت ملک زاده رئیس هیئت ورزش‌های روستایی گفت: چمن‌های مصنوعی دچار مشکلاتی از قبیل نداشتن برق و سرویس بهداشتی هستند، میزبانی بیشتر برنامه‌ها بر عهده روستای سراب نیز است، سه سالن افتتاح شده روستایی فاقد سکو هستند.

وی افزود: جناب تاج گردون در بودجه ی دهیاری، بودجه ی عمرانی را داریم اما حق برداشت برای اعزام تیم‌های خود نداریم، اگر امکان است یک بند اضافه کنید در بودجه ی دهیاری‌ها تا دستمان باز شود.

لطفاً این جلسه خروجی خوبی داشته باشد و کتباً نتیجه را اعلام کنید

سیما کمایی رییس هیئت بانوان که در این جلسه غایب بزرگ بود و در آخر جلسه حضور یافت و اکثر افراد حاضر در جلسه گلایه کردند که چرا نیامده است گفت: تیم فریزبی اعزام دارد و به این دلیل دیر آمدم و در این چند روز دنبال وسیله نقلیه برای تیم فوتسال و فریزبی بودم

کمایی افزود: ۲۴ سال است که در این شهر بدون منت خدمت می‌کنم و منت نمی‌گذارم، جناب تاج گردون و علوی استفاده از زن فقط در زمان انتخابات صورت می گیرد و من تنها زن رییس هیئت این شهر هستم.

وی خطاب به مدیر کل گفت: چرا من باید تمام زندگی‌ام رو بگذارم تا رزومه شما جناب مدیرکل پر شود؟ جایگاه من در هیئت همگانی نیست هیچ‌گاه زنان را دست کم نگیرید تا من مادر گچسارانی از امکانات برخوردار نباشم شما مرد ایرانی نمی‌توانی پیشرفت کنی.

وی تصریح کرد: چرا باید حرف اول و آخر را تاج گردون بزند!؟ تاج گردون باید جور شما را بکشد؟

کمایی تصریح کرد: لطفاً این جلسه خروجی خوبی داشته باشد و کتباً نتیجه را اعلام کنید، اگر ورزش جایگاهی داشته باشد جوانان این شهر سمت قهوه خانه‌ها نمی‌روند. حالا که بدون چشم داشت در حال خدمت هستیم قدرت مالی و اجرایی خود را به سمت ما بفرستید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.