زاهدان/ مهرستان- امام جمعه اهل سنت مهرستان با تاکید بر اینکه همه مسلمانان دنیا باید در قبال جنایت میانمار موضع‌گیری جدی داشته باشند، گفت: سازمان‌های مدعی حقوق بشر در شرایطی که اقدامات خشونت‌آمیز علیه هزاران مسلمان در میانمار رخ می‌دهد حتی اظهار تاسف نمی‌کنند.

 سازمان‌های حقوق بشر در قبال جنایات میانمار اظهار تاسف هم نمی‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، مولوی عبدالخالق حسین‌زهی گفت:  نسل‌کشی هولناک هزاران مسلمانان در میانمار اقدامی غیرانسانی و وحشیانه است که از جانب جامعه اهل سنت به شدت محکوم است و ضرورت دارد همه مسلمانان دنیا در قبال این جنایت کم‌سابقه موضع‌گیری جدی داشته باشند.

امام جمعه اهل سنت مهرستان با تاکید بر اینکه امروز ضرورت دارد همه کشورهای مسلمان با اتحاد و همدلی مقابل عاملان این جنایت هولناک بایستند، افزود: صدای سازمان ملل و دیگر مدعیان حقوق بشر تنها جایی به گوش می‌رسد که منافع آنها در میان باشد و هنگامی که مسلمانان به بدترین شکل به دست گروهک‌های تروریستی و تندرو قتل عام می‌شوند، سکوت تنها موضع مدعیان دروغین حقوق بشر است.

این عالم اهل سنت یادآوری کرد: آمریکایی‌ها و دیگر کشورهای مستکبر از نبود اتحاد در نزد مسلمانان سوءاستفاده می کنند و با به جان هم انداختن مذاهب اسلامی، از دور نظاره‌گر نابودی مسلمانان هستند که می‌طلبد امت‌های اسلامی یکپارچه شوند.

منبع خبر: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.