شهرکرد-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر استان آمادگی لازم را در راستای واگذاری زمین به ایثارگران شهرستان شهرکرد و بروجن را دارد.

بنیاد شهید آمادگی واگذاری زمین به ایثارگران شهرکرد و بروجن را دارد

به گزارش قدس آنلاین، فریبرز نجفی اظهار کرد: از اقدامات بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری در دولت یازدهم میتوان به برگزاری ۳۵ جلسه ترویج فرهنگ ایثار وشهادت، ۷۰۰ یادواره شهدا و دو هزار و ۵۰۰ برنامه ملی و مذهبی، نوسازی و بهسازی ۳۰ حسینه، تدوین ۴۰۰ هزار اثر از شهیدان، چاپ ۵۰ هزار جلد کتاب و جمع آوری بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ مورد آثار از شهدا اشاره کرد.

وی با اشاره اینکه یکی از اقدامات مهم بنیاد شهید واگذاری زمین به ایثارگران است افزود: در ۴ سال گذشته تاکنون به یک هزار و ۹۸۴ نفر از ایثارگرانی که واجد شرایط بوده اند زمین واگذار شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در حال حاضر استان آمادگی لازم را در راستای واگذاری زمین به ایثارگران شهرستان شهرکرد و بروجن را دارد.

نجفی با اشاره به واگذاری زمین در سال ۸۸ به ۸۶۰ نفر از ایثارگران در محله ۳۲ شهرک منظریه واقع در شهرستان شهرکرد خاطر نشان کرد: زمین های واگذار شده به ایثارگران در دولت یازدهم تعیین تکلیف شده ۷۰ درصد از زیرساخت های این محله انجام و همچنین تا پایان سال جاری تکمیل و تحویل داده خواهند شد.

وی در ادامه عنوان کرد: سه هزار و ۱۰۰ فقره تسهیلات خرید مسکن اعطا شده که در سه سال متوالی به عنوان استان برتر در کشور معرفی و همچنین یکی از افتخارات دولت یازدهم بیشترین آمار ایثارگری در این استان زیر ۲۵ درصد است که به تمامی این افراد وام پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری یادآور شد: با ۱۸ مرکز درمانی به منظور ارائه خدمت به ایثارگران قرارداد منعقد شده و آنها می‌توانند از خدمات پزشکی استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.