کرمان - «علی بابایی» سرپرست فرمانداری شهرستان کرمان صبح دوشنبه در اولین روز از فعالیت رسمی خود در فرمانداری با حضور در گلزار شهدای کرمان، با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کرد.

سرپرست جدید فرمانداری کرمان کار خود را آغاز کرد

به گزارش قدس آنلاین، علی بابایی سرپرست فرمانداری شهرستان کرمان در اولین روز از فعالیت رسمی خود در فرمانداری به همراه مدیرکل بنیاد شهید استان، مدیر بنیاد شهید شهرستان، فرمانده انتظامی، فرمانده ناحیه حضرت رسول (ص) و فرماندهان بسیج ادارات شهرستان با حضور در گلزار شهدای کرمان، با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کرد.

در این مراسم که با قرائت فاتحه ، غبارروبی وگل افشانی قبور مطهر شهدا همراه بود بابایی سرپرست فرمانداری شهرستان کرمان اظهارداشت : شهدا حق بزرگی به گردن مسئولان دارند و آنچه که امروز عزت و افتخار داریم مرهون خون شهدا است.

وی با اشاره به اینکه گلزار شهدای کرمان محلی بسیار معنوی برای تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب اسلامی در محضر شهدا است افزود: شهدا بر اعمال و رفتار ما ناظر بوده و در مسئولیتها باید به گونه ای رفتار کنیم که مدیون خون شهدا نباشیم.

بابایی با بیان اینکه شهدا فراجناحی بودند و در مسیر انقلاب سیاسی کاری نکردند گفت : انگیزه شهدا کار برای خدا و اقدام برای رضای او بود ما نیز سعی خواهیم کرد در مسیر توسعه شهرستان کرمان سیاسی کاری نداشته باشیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان کرمان با اشاره به اینکه ظرفیت‌های توسعه در بخش‌ها و روستاهای شهرستان کرمان احصا می‌شود گفت: اولویت فرمانداری کرمان در اداره شهرستان، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و همچنین پروژه‌های شهری سطح شهر کرمان است.

وی با اشاره به وظایف فرمانداری در بخش‌های مختلف اظهار داشت: بخشی از وظایف فرمانداری ملی و از پیش تعیین شده است که باید انجام شود که می‌توان به شورای تامین و شورای آموزش‌وپرورش، کارگروه‌ها و بخش‌های زیادی که در حوزه حاکمیتی است و باید پیگیری شود اشاره کرد.

بابایی افق پیش روی شهرستان کرمان را افق گردشگری دانست و خاطر نشان کرد: تقویت حوزه گردشگری می‌تواند اقتصاد محلی را پویا و فعال کرده و موتور محرکی برای فعالیت اقتصادی گروه‌های خاص باشد.

وی با اشاره به اینکه حوزه کشاورزی و صنعت هم در شهرستان کرمان مورد توجه است افزود: در راستای تقویت صنعت گردشگری در شهرستان کرمان از همه پتانسیل‌های برای معرفی جاذبه‌های میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان کرمان استفاده کرده تا پذیرای مهمان‌های زیادی در این حوزه در کرمان بوده و از این طریق کمک بزرگی برای اقتصاد محلی باشیم.

بابایی با اشاره به جمع‌آوری اطلاعات کاملی از مسائل، مشکلات، فرصت‌ها و تهدیدات هر بخش گفت: تا یکشنبه آینده جمع‌بندی و اولویت‌بندی اطلاعات هر بخش مشخص و براساس اولویت‌ها برنامه ها را اعلام می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.