دهگلان- فرمانده انتظامی شهرستان دهگلان گفت: شهرستان دهگلان در زمینه «مبارزه با قاچاق کالا» رتبه اول استان کردستان را دارد.

دهگلان در مبارزه با قاچاق کالا رتبه اول کردستان را دارد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ شیرزاد عزیزی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته "امر به‌معروف و نهی از منکر" که در سالن فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: یکی از وظایف شخص مسلمان رعایت «امربه‌معروف و نهی از منکر» در جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: نیروی انتظامی به عنوان پیشتاز مقابله با ابزارها، تجهیزات و حربه‌های تهاجم فرهنگی در جامعه اسلامی انجام وظیفه می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهگلان با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران در برخورد جدی با جرائم و آسیب‌های اجتماعی در تمام شرایط تصریح کرد: این شهرستان در زمینه «مبارزه با قاچاق کالا» رتبه اول استان کردستان را دارد.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی به‌عنوان افسران مقابله با جنگ نرم و آمران به معروف در جامعه، اهتمام ویژه‌ای در این مسیر دارد.

عزیزی به رسالت اصلی نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: رسالت اصلی نیروی انتظامی بر پایه بیانات مقام معظم رهبری(ره)، مردم‌داری، تکریم ارباب رجوع و مقابله با کسانی است که می‌خواهند این حریم را به خطر بیندازند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.