رئیس مرکز مطالعات نیروی انتظامی با بیان اینکه جنایت‌های داعش آشکار است گفت: عده‌ای خوش خیال‌اند که فکر می‌کنند با داعش هم می‌توان مذاکره کرد.

مذاکره با " تکفیری ها" خوش‌خیالی است

به گزارش قدس آنلاین، سردار احمدرضا رادان در دومین یادواره شهدای فرماندهی انتظامی استان البرز (شهدای مدافع حریم و حرم) که در سالن شهیدان نژاد فلاح با حضور خانواده‌های شهدا و مسئولین استانی برگزار شد‌، با گرامیداشت شهدای عرصه امنیت کشور و شهید حججی اظهار داشت: مناسبت‌ها در یادواره‌های شهدا به دست خود شهیدان رقم می‌خورد و همواره این عزیزان در رکاب ولایت هستند و این راه ادامه دارد تا زمانی که فرهنگ کربلا وجود دارد.

وی با بیان اینکه شهدا مسیر حق را به ما نشان می‌دهند‌، افزود: شهدا به یادواره نیاز ندارند بلکه مردم کشور باید از شهدای حریم و حرم یاد کنند تا بدانند که این اثر وجودی آنها‌ست که امنیت کشور را رقم می‌زند.

رادان با اشاره به اینکه روزی نبرد در مقابله با بعثی‌ها بود‌، بیان کرد: در جبهه سوریه رزمندگان مدافع حرم با فرزندان امویان مبارزه می‌کنند و شهدا این تاریخ را با چراغ راه خود به مردم ایران نشان دادند.

وی ‌با اشاره به اینکه فتنه بی‌سر‌وصدا به میان مردم می‌آید‌، اضافه کرد: شهدا انقلاب اسلامی ایران برگرفته از درس شهدای دشت کربلا هستند و همین ندای شهدا‌ست که حزب الله لبنان الگو گیری می کند و در منطقه درخشان می‌شود.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی ‌شهید حججی را مصداق اثر وجودی کربلا دانست و عنوان کرد:
استکبار جهانی امروز در دنیا به شکل مستقیم در حال جنگ با اسلام است و باید بدانیم دفاع از حق مرزی را نمی‌شناسد و رزمندگان مدافع حرم به ما می آموزند که دفاع، ایران یا کشوری دیگر نمی‌شناسد.

وی ‌با بیان اینکه بانی برگزاری یادواره های شهدا مدافعین حرم هستند‌، گفت: اگر مدافعان حرم نبودند باید در شهرهای ایران با جنایتکاران می‌جنگیدیم و جنایت‌های آن مانند ذبح کردن و آتش زدن نمونه جنایت‌های د‌اعش است و عده‌ای خوش خیال‌اند که فکر می‌کنند با داعش هم می‌توان مذاکره کرد.

این فرمانده ارشد نیروی انتظامی ‌با اشاره به اینکه جنگ‌های عراق و سوریه فتنه‌ای از سمت استکبار است‌، افزود:
تنها راه مقابله با فتنه "بصیرت" است و اگر دنیا‌طلبی در کشور اتفاق بیفتد معصیت و فساد رایج می‌شود و دنیاطلبان در مقابل دشمن ترسو هستند و در مقابل مردم گستاخ ظاهر می‌شوند.

وی‌ با انتقاد از افراد دنیا‌طلب که دشمنان را بزک می‌کنند‌، بیان کرد: شهید حججی که افتخار جامعه ایران است‌، با عقلی تکلیف‌گرا از دنیای خود می‌گذرد تا راه سعادت را طی کند و همین عقل باعث امنیت کشور شده است.

رادان با اشاره به اینکه عده‌ای منافق همواره در لشکر خودی رخنه می‌کنند‌، اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس ایران توانایی ساخت یک اسلحه ساده را نداشت ولی امروز موشک‌های جمهوری اسلامی مغز تکفیری را در چند هزار کیلومتر دورتر هدف قرار می‌دهد اما متاسفانه افرادی دانشمندان را خار می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه کانال‌های ماهواره‌ای مانند "من و تو" از مصادیق خیانت هستند‌، اضافه کرد: منافقین به سرکردگی مسعود رجوی به دلیل تفکر دنیا‌طلبی که دارند به دامان بدترین دشمنان اسلام و ایران مانند "صدام" می‌روند که عاقبت همه ‌آنها سقوط است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.