وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی ضمن حمله لفظی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بدون اشاره به مبارزه بی امان ایران با تروریسم به ویژه در سوریه و عراق مدعی شد: ایران منبع تروریسم است!

ایران منبع تروریسم است!/ترسناک ترین سازمان، سپاه پاسداران است

به گزارش قدس آنلاین،  «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس امروز دوشنبه در سخنرانی خود در کنفرانس امنیتی «هرتزیلیا» (Herzliya) در ادامه ادعاهای واهی این رژیم علیه ایران مدعی شد ایران «منبع تروریسم» است!

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این کنفرانس بدون ارائه هرگونه سند و مدرکی در این خصوص ادعا کرد: ایران از تروریسم حمایت می کند. این امر دربرگیرنده تروریسم سنی، گروه هائی در یمن وحتی القاعده است!

وی بدون اشاره به مبارزه بی امان ایران با تروریسم به ویژه در سوریه و عراق گفت: می دانیم که میان سپاه و القاعده همکاری وجود دارد.

«آویگدور لیبرمن» تکرار مواضع خصمانه این رژیم جعلی علیه ایران را اینگونه ادامه داد: تروریسم ایدئولوژی افراطی است که از ضعفا استفاده کرده و در راستای منافع خود بهره جوئی می کند.

این مقام رژیم کودک کُش که بیش از هفت دهه اشغالگری را تنها در بخشی از کارنامه سیاه خود به ثبت رسانده است در تلاش برای توجیه موهومات خود چنین گفت: می دانید چه چیزی تروریسم را ایجاد می کند؟؛ یک دولت مستقل.

«لیبرمن» که سیلی های مکرر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست های مورد حمایت این رژیم جعلی را بارها مشاهده کرده است، در ادامه یاوه گوئیهایش این نهاد را اینگونه مورد هجمه قرار داد: تروریسم همواره برخوردار از راهبری کاریزماتیک است؛ ترسناک ترین و خطرناک ترین سازمان سپاه پاسداران است!

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی کابوس خود از مقاومت جانانه علیه توسعه طلبی های این رژیم را اینگونه توجیه  کرد: آیا حزب الله بدون حیات ایران می تواند ادامه حیات دهد؟ قطعاً نه. حماس می تواند؟ مسلماً نه. حتی جهاد اسلامی هم بدون کمک ایران نمی تواند.

منبع: رسانه صهیونیستی «اسرائیل نشنال نیوز»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.