فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری ۳۹ نفر از عاملان تیراندازی و کشف ۱۶ قبضه سلاح در سطح خوزستان خبر داد.

۳۹ نفر از عاملان تیراندازی در خوزستان دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، سردار  حیدر عباس زاده با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با برهم زنندگان نظم و امنیت شهروندان در سطح استان، ماموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۳۹ نفر از عاملان تیراندازی ها غیر مجاز را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه ۳۹ نفر را که با تیراندازی موجب سلب آسایش و آرامش شهروندان بودند را در سطح استان شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی طی چند عملیات ضربتی ظرف ۴۸ ساعت گذشته در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار عباس زاده اظهار کرد: در بازرسی دقیق از مخفیگاه متهمان ۱۳ قبضه اسلحه شکاری، دو قبضه کلاشنیکف، یک قبضه کلت کمری، تعداد یک هزار و ۱۵۰ فشنگ شکاری و ۲۱۶ عدد فشنگ جنگی کلاشینکف غیر مجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان کرد: نیروی انتظامی مصمم است با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی که با تیراندازی های غیر مجاز آسایش شهروندان را بهم می زنند به صورت قاطعانه برخورد کند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.