زاهدان- مدیرکل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان از ساخت مستند سردار شهید «حاج قاسم میرحسینی» قائم مقام لشکر ۴۱ ثارالله در صدا و سیمای استان با مشارکت سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خبر داد.

«حسن فتحی» مستند سردار شهید «میرحسینی» را می‌سازد

به گزارش قدس آنلاین، محمود دولت کردستانی اظهار داشت: مستند سردار شهید «حاج قاسم میرحسینی» قائم مقام لشکر ۴۱ ثارالله به فرماندهی سرلشکر قاسم سلیمانی در صدا و سیمای استان ساخته می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان افزود: به لطف خدای متعال مستند شهید میرحسینی، یار و همسنگر سردار قاسم سلیمانی در ۴ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای در شبکه استانی «هامون» با مشارکت سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در دست تولید است.

وی تصریح کرد: میرقاسم میرحسینی اهل سیستان و از فرماندهان بزرگ دفاع مقدس است که در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید؛ این شهید شاخص انسانی برجسته بود که سردار سلیمانی در توصیف وی گفته «حقیقتاً شهید میرحسینی لشکر ۴۱ ثارالله را  هدا یت می‌کرد».

کردستانی اضافه کرد: روند پیش تولید و بخش‌هایی از تولید مجموعه با استفاده از عوامل حرفه‌ای سینما و تلویزیون به خوبی انجام شده و متن کامل پس از تحقیقات نهایی نگارش شده است. از آنجا که بخش‌های زیادی از مستند به صورت بازسازی است، در صورت تامـین اعـتبار لازم  در فرصت مقتـضی پروژه با موفقیت در زمان تعیین شده به انجام می‌رسد.

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان درباره عوامل تهیه کننده این مستند گفت: تهیه کـنندگی این پروژه به عهده آقای هومـن کبـیری است که در پرونده کاری ایشان تولید سریال‌هایی در سازمان صدا و سیما مانند گارد ساحلی و شکر تلخ و تهیه فیلم  همسنگار و دریافت سـیمرغ بلورین بهترین فـیلم از بیست و نهـمین جشنواره فیلم فجر به چشم می‌خورد و مدیریت و کارگردانی این مجموعه نیز با حسن فتحی است.

منبع تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.