رشت -استاندار گیلان در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: خاطرات شهدای گیلانی مدافع حرم منتشر شود.

خاطرات شهدای گیلانی مدافع حرم منتشر شود

به گزارش  قدس آنلاین، نجفی اظهار کرد: انقلاب اسلامی با نام امام خمینی (ره) و شهدای راه امام عجین است.

وی گفت: حفظ عزت، استقلال و اقتدار کشورمان از خطوط قرمز ما است و ما وظیفه داریم برای حفظ ارزش های اصیل ایران اسلامی که مصداق آن در سیمای زندگی شهدای بدو انقلاب تاکنون قابل مشاهده است، تلاش کنیم و همواره یادآور رشادت ها و ایثارگری های آن ها باشیم.

استاندار گیلان این وظیفه مهم را متوجه دولت مردان و صاحب منصبان دانست و خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهداء محدود به زمان خاصی نیست و بایستی همواره در دستور کارمان باشد؛ بنده به شخصه در حد توانم انجام وظیفه نموده و این کار را ادامه خواهم داد.

نجفی  تصریح کرد: البته بهتر است در ایام مختلف به شهداء مربوط به همان ایام بطور ویژه  پرداخته شود.

وی خطاب به خانواده شهداء گفت: شایسته است اگر خاطراتی از شهداء مدافع حرم موجود است بصورت کتاب تهیه شود تا نسل جدید بتوانند از آن بهره ببرند.

وی بابیان اینکه نهادینه‌سازی فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در دانشگاه‌ها و ارائه واحدهای درسی برای دانشجویان از کارهای بسیار نیک و مطلوب است، گفت: نتیجه این کار خوب فرهنگی و نهادینه‌سازی آن در درازمدت تاثیرگذار است.

نجفی افزود : هفته دفاع مقدس امسال با ماه محرم مقارن شده است و باید دقت بیشتری در برگزاری برنامه‌ها داشته باشیم.

 استاندار گیلان  افزود: این تقارن فرصت و ظرفیت مناسبی را برای ترویج فرهنگ حماسی و عاشورایی ایجاد می‌کند که امیدواریم شاهد رحمت و برکات الهی در استان شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.