بجنورد-رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: به بیش از ۳۰۰۰ نفر شرکت کننده در اختتامیه جشن محوری و بزرگ کاروان شادی روز عید غدیر شهرستان بجنورد اطعام داده شد.

۳هزار نفر در بجنورد اطعام شدند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی با بیان اینکه ویژه برنامه های فرهنگی مختلفی در دهه امامت و ولایت در شهرستان برگزار شد، افزود: پایان بخش برنامه های فرهنگی شهرستان بجنورد در دهه امامت و ولایت حرکت کاروان شادی عید غدیر با حضور هزاران نفر از شرکت کنندگان انجام شد.

وی در ادامه گفت: شرکت کنندگان از اقشار مختلف مردم و همچنین حضور هیئت های مذهبی و اعضای مساجد و بسیج شهرستان بجنورد بودند که مسافت میدان شهید به سمت پارک شهر را با مدح و سرور مداحان طی کردند.

وی در جهت اطعام دهی روز عید غدیر، بیان داشت: به غیر از اطعام دهی مراسم محوری، بیش از ۳۰هیئت مذهبی شهرستان، ضمن اجرای ویژه برنامه های فرهنگی دهه امامت و ولایت در نقاط مختلف شهری و روستایی،زمینه های لازم برای اطعام  روز عید غدیر را هم فراهم کردند.

رئیس تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: برگزاری این گونه برنامه ها بخصوص در بین جوانان و نوجوانان و اقشار مختلف مردم باعث تجدید میثاق با ولایت فقیه، بازخوانی امامت و آشنایی با سیره زندگی اهل بیت (ع) برای نسل جدید می شود و از طرفی اتحاد و همدلی در جامعه را گسترش می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.