بجنورد-مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی گفت: هنرمندان و برنامه سازان صدا و سیمای استان در بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها خوش درخشید.

۶ دیپلم افتخار برای هنرمندان و برنامه سازان شبکه اترک

به گزارش قدس آنلاین، به نقل ازروابط عمومی صدا و سیمای مرکز استان خراسان شمالی، امیر هوشنگ آذردشتی اظهار کرد: همکاران شبکه اترک در جشنواره بیستم که از ۱۴ تا ۱۶ شهریور ماه در سنندج مرکز استان کردستان برگزار شد در بخش های صدا، سیما ،خبر، پژوهشی و موسیقی حائز رتبه برتر شد.

وی با اشاره به موفقیت برنامه سازان و هنر مندان شبکه اترک، گفت : سیمای شبکه استانی عنوان تدوینگر برتر برای برنامه کولاک را کسب کرد، در بخش صدا نیز نویسندگی مستند رادیویی حائز دیپلم افتخار شد ، در بخش خبر ، مرکز خراسان شمالی رتبه برتر گزارش خبری با موضوع بهداشت و سلامت را کسب کرد .

آذردشتی افزود: در حوزه پژوهش ، شبکه اترک عنوان بهترین پژوهش در بخش اقتصاد مقاومتی را از آن خود کرد و در بخش موسیقی هم دو اثر مرکز، دیپلم افتخار و عنوان برتر جشنواره را برای آهنگسازی و خوانندگی کسب کردند .

وی با اشاره به اولویت های شبکه اترک برای افزایش جذب مخاطب و اعتماد سازی در رسانه استانی، عنوان کرد: تولید آثار فاخر با محوریت فرهنگ بومی و وحدت اقوام و حضور مؤثر در فضای مجازی از برنامه های امسال این شبکه است.

آذردشتی خاطر نشان کرد: چهار برنامه از برنامه های شبکه اترک نیز « شایسته تقدیر » شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.