بجنورد- مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: ۱۰درصد دانش آموزان این شهرستان در مدارس غیر دولتی تحصیل می کنند.

۱۰درصد دانش آموزان بجنورد در مدارس غیر دولتی تحصیل می کنند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بجنورد، محمود اسدی در نشست شورای نظارت بر مدارس غیر دولتی شهرستان اظهار داشت: ۶۲ مدرسه غیر دولتی در بجنورد فعالیت دارند که ۱۰ درصد دانش آموزان شهرستان را تحت پوشش دارند.

وی افزود: باید از مدارس غیر دولتی حمایت کنیم اما به همان نسبت نیز انتظار داریم همچون سایر مدارس دولتی ملاحظات قانونی را توجه بیشتری داشته باشند تا در عرصه آموزش با مشکلی مواجه نشوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد با بیان اینکه مدارس غیر دولتی بازو و کمک آموزش و پرورش هستند از تلاش مؤسسین، مدیران و سایر عوامل این مدارس تقدیر کرد و خاطر نشان کرد: از نظر ما تفاوتی بین مدارس دولتی و غیر دولتی وجود ندارد و تلاش بیشتر در جهت بالابردن کیفیت و کمیت آموزشی انتظاری است که از تمام مدارس در سال تحصیلی جدید داریم.

اسدی در ادامه بر توجه مدارس در خصوص صغر سن دانش آموزان تأکید و افزود: ثبت نام دانش آموزانی که به سن قانونی برای تحصیل نرسیده اند، غیر قانونی است و با مدارسی که در این خصوص بی توجه باشند برخورد خواهد شد.

وی با یادآوری فرا رسیدن سال تحصیلی جدید به آمادگی آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس و آغاز سالی پرنشاط و با امید برای دانش آموزان اشاره کرد.

حجت الاسلام محمودیان مسئول هیئت تخلفات اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در این نشست ضمن تقدیر از تلاش مدارس غیر دولتی بر توجه و اهتمام جدی آنان در خصوص اجرای قوانین در مدارس تأکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.