یزد - سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان ابرکوه گفت: کمپ کویر نوردی ماهور در شهرستان ابرکوه پس از طی مراحل اداری به عنوان اولین کمپ کویرنوردی در شهرستان ابرکوه به زودی به بهره برداری می رسد.

اولین کمپ کویرنوردی شهرستان ابرکوه به بهره برداری می رسد

به گزارش قدس آنلاین، مجاهد کرباسی با بیان این خبر اظهار داشت: شهرستان ابرکوه یکی از مناطق تاریخی و دیدنی استان یزد و ایران است و موقعیت جغرافیایی این شهر توریستی و باستانی در میان سه شهر تاریخی اصفهان، یزد و شیراز است بطوریکه بطور تقریبی در میان مثلث این سه شهر واقع می‌باشد.

وی افزود: ابرکوه بخاطر داشتن آثار طبیعی و باستانی شاخص جزو ۱۴ شهر نمونه گردشگری ایران بوده و دارای بیش از ۴۰۰ اثر تاریخی است که ۱۲۳ اثر آن در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

کرباسی یکی از زیبایی های شهرستان ابرکوه را کویر این شهرستان برشمرد و ابراز امیدواری کرد با راه اندازی کمپ کویرنوردی ماهور؛ در کنار توسعه و راه اندازی اقامتگاه ها و پذیرایی های سنتی، احیای صنایع دستی بومی شهرستان؛ گردشگری این شهرستان متحول شود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ابرکوه خدمات این کمپ کویرنوردی را شامل رالی، سافاری، کویر نوردی، رصد ستارگان و .... برشمرد.

وی ابراز امیدواری کرد: این کمپ کویرنوردی در ایام نوروز سال آینده آماده پزیرایی از گردشگران داخلی و خارجی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.