۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
کد خبر: 562201

بازیکن سابق استقلال گفت: کنار گذاشتن من از تیم نفت به دلیل مسائل فنی نبود بلکه پای مسائل دیگری در میان است که این وسط فقط ما سوختیم.

پشت پرده کنار گذاشتن بازیکن پیشین استقلال

به گزارش قدس آنلاین، هاشم بیک زاده درخصوص وضعیتش گفت: به ما گفته شده به تمرینات نیایید، از طرفی علی کریمی هم به مسئولان باشگاه گفته که ما را راضی کند و مطالبات ما را بدهند اما تا این لحظه اتفاقی رخ نداده است. منتظریم ببینیم که چه زمانی حرف‌های علی کریمی عملی می‌شود و مطالبات ما را می دهند. فعلا که یک نیم فصل خانه نشین شدیم. منتظر هستیم ببینیم باشگاه چه زمانی کارهای ما را انجام می‌دهد.

وی درمورد اینکه آیا قراردادش را با باشگاه نفت فسخ کرده یا خیر افزود: فعلا که قراردادم را فسخ نکردم، دیروز هم به سازمان لیگ رفتم و پیگیر قراردادم شدم. قرار است کریمی نامه‌ای بنویسد که در آن کتبا اعلام کند که ما را نمی‌خواهد و این نامه بدست باشگاه برسد.

این بازیکن ادامه داد: متاسفانه برخورد خوبی با ما نشد اما به هر حال نظر مربی است و شاید روی ما ایده‌ای نداشته باشد اما زمان خوبی برای این کار انتخاب نشد. شاید اگر زودتر این اتفاق می‌افتاد ما می‌توانستیم به تیم‌های دیگر یا حتی لیگ یک برویم. اما الان باید نیم فصل در خانه بنشینیم. چیزی که می‌دانم این است که کنار گذاشتن ما از تیم فنی نبود و بحث‌های دیگری در میان بود که در این بین فقط ما سوختیم. خدای ما هم بزرگ است.

بیک زاده در پایان افزود: این روزها مشغول تمرینات انفرادی هستم تا ببینم در آینده چه پیش می‌آید و از طرف دیگری هم منتظر هستم تا باشگاه مطالبات ما را بدهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.