شهرکرد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طرح‌های کشاورزی که نیازمند تسهیلات مازاد در طرح رونق هستند بایستی به وزارت جهاد کشاورزی معرفی شوند یا به طرح‌های کوچکتر تبدیل و تسهیلات دریافت کنند.

تسهیلات مازاد به طرح های رونق کشاورزی پرداخت می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سیامک سلیمانی ظهر سه شنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: بخش خصوصی در زمینه رفع مشکلات واحدهای تولیدی اقدامات خطیری انجام داده است و با همکاری بانک‌ها نیز می‌توان بیش از پیش این واحدها را تقویت کرد.

 وی با اشاره به تسهیلات پرداختی به طرح های کشاورزی افزود: طرح‌های کشاورزی که نیازمند تسهیلات مازاد در طرح رونق  هستند بایستی به وزارت جهاد کشاورزی معرفی شوند یا به طرح‌های کوچکتر تبدیل و تسهیلات دریافت کنند و بانک های عامل موظفند در قبال کشاورزانی که دچار حوادث غیرمترقبه و خسارت شده‌اند نسبت به بخشودگی سود، کارمزد و جریمه وام‌های دریافتی آنان اقدام کنند.

سلیمانی خاطر نشان کرد: مفاد آئین‌نامه طرح توسعه روستایی از مهرماه سال جاری اجرایی می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با اشاره به اینکه مدیران استانی باید در جذب اعتبارات ملی تلاش خود را بکار گیرند افزود: از اعتبار مصوب یک و نیم میلیارد دلاری صندوق توسعه روستایی در کشور حدود ۱۰۰ میلیارد تومان به استان اختصاص می‌یابد که فرصتی مناسب برای دستگاه‌های اجرایی استان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.