شهرکرد- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: پرداخت تسهیلات ۲۶ میلیارد تومانی به ۲۸ طرح و واحد تولیدی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به تصویب رسیده که از این میزان ۱۸ میلیارد تومان به ۲۴ طرح در بخش صنعت پرداخت می شود.

۲۶ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید نعیم امامی ظهر سه شنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: پرداخت تسهیلات ۲۶ میلیارد تومانی به ۲۸ طرح و واحد تولیدی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به تصویب رسیده که از این میزان ۱۸ میلیارد تومان به ۲۴ طرح در بخش صنعت و ۸ میلیارد تومان به طرح های نیروگاهی استان اختصاص می یابد.

وی خاطر نشان کرد: مبنای فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اجرای رفع موانع تولید در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی است که طی سال‌های اخیر اقدامات ارزشمندی در راستای رفع مشکلات تولید استان انجام شده است . 

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی که مشکلات آن‌ها در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح می‌شود موظف به اجرای مصوبات هستند زیرا تعاملات بین بانک‌ها، تولیدکنندگان و دستگاه‌های اجرایی باید دو سویه باشد . 

امامی با اشاره به تسهیلات پرداختی در بخش صنعت گفت: ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در قالب سرمایه ثابت و هفت میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان سرمایه در گردش پرداخت شده است و همچنین ۷ میلیارد در قالب سرمایه ثابت و ۸ میلیارد سرمایه‌در گردش به طرح های رونق نیروگاه‌های استان پرداخت شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.