یاسوج- سخنگوی هیئت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم فراز بام دهدشت با نتایج درخشان صعود خود را به مرحله بعدی این رقابتها مسجل کرد.

هندبال فرازبام دهدشت به مرحله دوم مسابقات جوانان کشور صعود کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مریم اسکندری مسئول روابط عمومی هیئت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور دو تیم فراز بام دهدشت و نفت و گاز گچساران در مسابقات قهرمانی جوانان کشور خبر داد.

اسکندری گفت : رقابت های جوانان هندبال باشگاه های کشور در شهر قائنات استان خراسان در حال برگزاریست و دو تیم جوانان فراز بام دهدشت و نفت و گاز گچساران در این رقابتها حضور دارند.

این مسئول در خصوص گروه بندی دو تیم استان در این مسابقات افزود: تیم فرازبام دهدشت در گروه C با تیمهای طلای سرخ قائنات، پیشگامان یزد، هیات هندبال مراغه و بیمه ایران ایرانشهر هم گروه است و تیم نفت و گاز گچساران در گروهD با تیم های، هیات هندبال قم، امیر سامان مهدیشهر (سمنان)، فولاد مبارکه سپاهان، بستنی قدس ملاثانی هم گروه است.

سخنگوی هیئت هندبال استان در خصوص نتایج این دو تیم هم بیان داشت: تیم فراز بام دهدشت در این رقابتها با کسب نتایج درخشان صعود خود را به مرحله بعدی این رقابتها مسجل کرده و توانسته با سه پیروزی مقابل تیم های هیئت هندبال مراغه ،طلای سرخ قائنات و بیمه ایران ایرانشهر راهی مرحله بعدی این مسابقات شود.

اسکندری در خصوص نتایج تیم هندبال جوانان نفت و گاز گچساران ادامه داد: تیم هندبال نفت و گاز گچساران در مرحله نخست این مسابقات با تساوی مقابل تیم هیئت هندبال قم، باخت برابر تیم امیر سامان مهدی شهر سمنان و پیروزی مقابل تیم بستنی قدس خوزستان امیدوار به صعود از این گروه است.

مسئول روابط عمومی هیئت هندبال استان در ادامه از حضور کوبل داوری هندبال استان در این رقابت ها خبر داد و افزود: رهام تقویان و وحید افرا دو تن از داوران جوان استان در این مسابقات حضور دارند و تاکنون قضاوت های خوبی از خود به نمایش گذاشته و شانس قضاوت در مرحله بعدی این مسابقات را نیز دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.