یاسوج- مسئول فنی کلینیک هیئت پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تجهیزات فیزیوتراپی در این کلینیک در حد بسیار متوسط و ابتدایی بوده و جوابگوی نیاز قهرمانان استان نیست.

کلینیک هیئت پزشکی ورزشی کهگیلویه و بویراحمد جوابگوی قهرمانان استان نیست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از کلینیک هیئت پزشکی ورزشی استان بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، در این بازدید امیریان فیزیوتراپ و مسئول فنی کلینیک فیزیوتراپی هیئت پزشکی ورزشی استان خواستار حمایت بیشتر از این مرکز در ارایه خدمات بهتر به ورزشکاران و قهرمانان ملی شد.

مسئول فنی کلینیک هیئت پزشکی استان توجه به اهمیت غیر قابل انکار فیزیوتراپی در توانبخشی آسیب های ورزشی و باز گرداندن ایمن و هر چه سریع تر یک ورزشکار حرفه ای به میادین ورزشی را یاد آور شد و خواستار توجه ویژه به کلینیک و فراهم کردن تجهیزات و امکانات بروز فیزیوتراپی در این مرکز درمانی شد.

امیریان گفت: تجهیزات فیزیوتراپی در این کلینیک در حد بسیار متوسط و ابتدایی است و با توجه به افزایش تعداد قهرمانان در چند ماه گذشته خواستار افزایش تعداد تخت ها، پارتیشن بندی مناسب کلینیک، اضافه کردن دستگاه های الکتروتراپی و تجهیزات تمرین درمانی متناسب با نیاز ورزشکاران شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بر تجهیز امکانات بروز در این مرکز تاکید و قول مساعد داد در صورت تامین اعتبارات لازم در جهت رفع مشکلات و تجهیزات کلینیک هیئت پزشکی ورزشی استان همکاری کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.