تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نتوانست از پس تیم الاهلی عربستان بیاید و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

صعود حماسی پرسپولیس به نیمه نهایی آسیا/ شیرهای سرخ الاهلی را دریدند

به گزارش قدس آنلاین، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:15 امروز سه شنبه در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی امارات آغاز شد که در پایان پرسپولیس به برتری 3 بر یک رسید. علی علیپور در دقیقه 5 و گادوین منشا در دقیقه 82 از روی نقطه پنالتی و مهدی طارمی در دقیقه 94 دروازه حریف را باز کردند.

این دیدار در شرایطی آغاز شد که پرسپولیس خیلی زود توسط علی علیپور در دقیقه 5 به گل برتری دست پیدا کرد اما هنوز شیرینی این گل زیر زبان پرسپولیسی ها بود که کمال کامیابی نیا به خاطر تکلی که روی پای بازیکن حریف رفت با کارت قرمز مستقیم داور اخراج شد.

بعد از این اخراج الاهلی عربستان فشار زیادی روی دروازه پرسپولیس وارد کرد اما در پایان نیمه اول سرخپوشان با برتری راهی رختکن شدند. 

در نیمه دوم الاهلی هجومی تر کار را آغاز کرد و توانست در دقیقه 52 صالح الامری بازیکن الاهلی  توانست گل تساوی را به  پرسپولیس بزند. در حالی که بازی رو به پایان بود برانکو دو تعویض خوب انجام داد و با به میدان فرستادن منشا و شایان مصلح زمینه ساز پیروزی تیمش شد.

سرخپوشان در دقیقه 80 روی فشاری که آوردند مدافع الاهلی را وادار به گرفتن توپ با دست کردند و داور به نشانه پنالتی در سوتش دمید و بازیکن خاطی را هم اخراج کرد. این ضربه پنالتی را گادوین منشا به گل تبدیل کرد تا کار سرخ ها برای صعود راحت شود. 

درحالی که بازی وارد وقت های اضافه شده بود بشار رسن که او هم دقایقی قبل وارد زمین شده بود توانست از مدافع حریف خطای پنالتی بگیرد و این بار در دقیقه 94 مهدی طارمی دروازه حریف را باز کرد تا پرسپولیس 3 بر یک پیروز شود و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.