تیم فوتبال بارسلونا در نخستین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا برابر یوونتوس به بردی پرگل دست پیدا کرد تا انتقام شکست فصل گذشته را بگیرد.

انتقام سخت بارسلونا از یوونتوس/ لیونل مسی لیگ قهرمانان را توفانی شروع کرد

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال بارسلونا و یوونتوس سه شنبه شب در گروه D رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا دیدار خود را در ورزشگاه نوکمپ برگزار کردند که طی آن آبی اناری ها با ارایه یک بازی برتر با حساب ۳ بر صفر پیروز شدند.

لیونل مسی که مرد اول این بازی بود در دقیقه ۴۵ پس از یک و دو با سوارز دروازه بوفون را باز کرد. ستاره آرژانتینی یک بار دیگر توپ را به تیر دروازه کوبید و بوفون نیز در یک مرتبه ضربه آزاد دیدنی لئو مسی را به زیبایی دفع کرد.

بارسلونا در دقیقه ۵۶ توسط ایوان راکیتیچ به گل دوم خود رسید که روی فرار مسی و دفع ناقص بن عطیه حاصل آمد. این پایان کار نبود و مسی در دقیقه ۶۹ با شوت دقیق خود دروازه یوونتوس را گشود تا این تیم انتقام باخت ۳ بر صفر فصل گذشته را در خانه حریف بگیرد.

بارسلونا البته در دقایق پایانی یک گل دیگر توسط سوارز به ثمر رساند که داور به اشتباه آن را مردود اعلام کرد.

در دیگر بازی این گروه تیم المپیاکوس میزبان اسپورتینگ لیسبون بود که ۳ بر ۲ تسلیم مهمان خود شد. سیدو دومبیا (۲)، گلسن مارتینز (۱۳) و برونو فرناندس (۴۳) گلزنان اسپورتینگ بودند. پاردو در دقایق ۹۰ و ۹۳ گل های تیم میزبان را وارد دروازه حریف کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.