اهواز_مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه۴ خوزستان گفت: طی ۶ ماهه سال جاری، تعداد چهار فروند کشتی حامل برنج و شکر خام در بندر امام خمینی (ره) پهلو گرفته و عملیات تخلیه و بارگیری آنها انجام شده است.

عملیات پهلودهی و تخلیه کشتی حامل برنج و شکر در بندر امام خمینی (ره) انجام شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سیاوش حسین پور در گفت وگو با اصحاب رسانه اظهار کرد: در مجموع مقدار ۱۶۶هزار و۷۲۵ تن کالا، ظرف ۶ ماهه سال جاری در بندر امام خمینی(ره) وارد کشور شده، و این مقدار نیز توسط شرکت های حمل و نقل خلیج فارس و آبادان به سراسر ایران حمل و تخلیه شده است.

وی در ادامه افزود: در این بازده زمانی تعداد سه فروند کشتی به وزن۹۵ هزارو ۲۲۵ شکر و یک فروند دیگر به وزن ۷۱ هزار و ۵۰۰ تن نیز برنج در بندر امام خمینی (ره) توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی خوزستان تخلیه و توزیع شده است.
حسین پور ادامه داد: تخلیه محمولات این چهار فروند کشتی طبق برنامه حمل ابلاغی از سوی شرکت بازرگانی دولتی، پس از صدور مجوز های قانونی به صورت ۲۴ ساعته و بدون وقفه دربندر امام خمینی (ره) با وجود شرایط بد جوی از جمله دمای بالای ۵۰ درجه و شرجی ۹۰ درصدی و امکانات موجود انجام گرفته است.
مدیر عامل شرکت بیان کرد: رعایت بازده زمانی و سرعت عمل در عملیات تخلیه در کنارتوجه به نکات ایمنی از جمله موارد قابل توجه محموله های وارداتی به بندر امام خمینی (ره) توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.