سرمربی یوونتوس بعد از شکست برابر بارسلونا ابراز ناراحتی کرد و به ستایش از عملکرد مسی پرداخت.

آلگری: نمی توان لیونل مسی را متوقف کرد/ مقابل بارسلونا تمرکز کافی نداشتیم

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از مدیاست، یوونتوس نایب قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا در دیدار برابر بارسلونا عملکرد ناامید کننده‌ای از خود نشان داد و با سه گل تن به شکست داد.

آلگری در نشست خبری بعد از بازی به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت و گفت‌:  متاسفانه تمرکز لازم را نداشتیم و نتوانستیم بازی خوبی از خود نشان دهیم. اشتباهات بدی داشتیم. البته چند فرصت گلزنی هم داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

او درباره لیونل مسی که توانست دو گل به ثمر برساند، گفت‌: اگر فضا در اختیار مسی گذاشته شود دیگر نمی‌توان او را مهار کرد. ما به مسی فضای لازم را دادیم و این چیزی بود که او به آن نیاز داشت. مسی سه بار به سمت دروازه‌ ما شوت زد که نتیجه‌ آن دو گل و یک تیر دروازه‌ بود. او بار دیگر نشان داد که مهار نشدنی است.

آلگری در ادامه‌ صحبت‌های خود همچنین درباره عملکرد تیمش، ‌اضافه کرد: در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و تنها یک اشتباه مرتکب شدیم. می‌توانستیم در این نیمه دروازه بارسلونا را باز کنیم. در کل از عملکرد بازیکنان راضی نیستم و بارسلونا بازی بهتری را به نمایش گذاشت. این شکست را باید فراموش کرد و نهایت تلاش خود را به کار برد تا در دیدارهای بعدی جبران کنیم.

او در پایان سخنان خود درباره ناکامی ایگواین در گل زدن در بازی‌های  بزرگ، گفت‌: ایگواین باید این شرایط را تغییر دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.