۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
کد خبر: 562379

تکواندوکاران کشورمان در دو بخش پومسه و کیوروگی و در دو گروه مردان و زنان برای حضور در بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی 2017، بامداد روز جمعه (24 شهریورماه) راهی ترکمنستان می‌شوند.

تیم ملی تکواندو جمعه راهی ترکمنستان می شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا 2017 از 26 شهریورماه به مدت 11 روز با حضور 6 هزار ورزشکار در "عشق آباد" ترکمنستان برگزار می‌شود که تیم‌های ملی کشورمان در دو بخش پومسه و کیوروگی ساعت 5 بامداد روز جمعه (24 شهریورماه) تهران را به مقصد مشهد مقدس ترک می‎کنند و پس از آن به صورت زمینی از مرز باجگیران راهی عشق آباد می‌شوند.

مسابقات کیوروگی از روز دوشنبه (27 شهریوروماه) به مدت 4 روز پیگیری می‌شود که در گروه مردان مهدی اسحاقی (وزن 54- کیلوگرم)، هادی تیران ولی‌پور (وزن 58- کیلوگرم)، سروش احمدی (63- کیلوگرم)، سالار وحیدی (وزن 68- کیلوگرم)، مهدی جلالی (وزن 74- کیلوگرم)، عرفان ناظمی (80- کیلوگرم) و سعید رجبی (87- کیلوگرم) به عنوان نمایندگان ایران در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند. هدایت این تیم برعهده فریبرزعسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

همچنین در گروه زنان نمایندگان کشورمان با ترکیب فاطمه مداحی (وزن 46- کیلوگرم)، ناهید کیانی (وزن 53- کیلوگرم)، طیبه پارسا (وزن 57- کیلوگرم) و پریسا جوادی (وزن 62- کیلوگرم) و هدایت مهرو کمرانی به عنوان سرمربی به مصاف رقبایشان می‌روند.

اما این رقابت‌ها در بخش پومسه روز جمعه (31 شهریورماه) پیگیری می‌شود. در گروه مردان کوروش بختیار، علی سهرابی و محمدرضا فتوحی ترکیب تیم‌ملی پومسه کشورمان را تشکیل می دهند. هدایت این تیم برعهده حسینعلی نظری به عنوان سرمربی است.

همچنین تیم پومسه زنان کشورمان با ترکیب مرجان سلحشوری،‌ نرگس میناخانی، مهسا صادقی و هدایت فاطمه اسدپور در این رویداد شرکت می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.