مشهد- افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر مشهد گفت: شامگاه سه شنبه یک واحد مسکونی در بلوار توس مشهد به دلیل نشت گاز منفجر شد که در این حادثه به ۲۰ واحد مسکونی همجوار نیز خسارت وارد آمد.

انفجار منزلی در مشهد به ۲۰ واحد مسکونی خسارت وارد کرد/سوختگی ۱۰۰درصدی تازه عروس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، احمد مرندی در شرح جزییات بروز این حادثه افزود:  پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که انفجار در یک واحد حدوداً ۱۰۰ متر مربعی در طبقه همکف یک ساختمان سه طبقه رخ داده است.

مرندی با بیان اینکه در پی این حادثه شیشه‌های این واحد مسکونی شکسته و در، دیوار و پنجره آن نیز تخریب شد، تصریح کرد : شدت انفجار بحدی بود که تخریب ۲۰ واحد مسکونی در مقابل، مجاور و پشت ساختمان مزبور را به دنبال داشت.

این مقام مسئول در آتش نشانی با اشاره به مصدومیت بانوی جوانی که در طبقه همکف این ساختمان زندگی می کرد و اعزام وی به بیمارستان شهید کامیاب، ابراز داشت: ساختمان مزبور به دلیل وارد آمدن خسارت تقریباً ۸۰ درصدی، توسط پلیس ساختمان پلمپ شد.

وی نشت گاز شهری در محیط محصور منزل و زدن فندک را علت انفجار این منزل مسکونی عنوان کرد و گفت: تنها فرد حاضر در این منزل بانوی ۱۵ ساله ای بود که طی گفت و گو با وی مشخص شد باز بودن شیر اجاق گاز خوراک پزی موجب انتشار گاز در محیط محصور منزل شده و با زدن فندک این انفجار رخ داده است.

مرندی با اشاره به اظهارات تیم پزشکی بیمارستان از سوختگی صددرصدی این بانوی جوان که مدت کوتاهی از عروسی وی می گذرد، خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.