علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با یک حرکت خارق العاده روحیه را به بازیکنان تیمش در دیدار با الاهلی برگرداند.

نقطه اوج عملکرد خوب بیرانوند مقابل الاهلی عربستان + عکس

به گزارش قدس آنلاین، یکی از مسائلی که درباره علیرضا بیرانوند در یکی دو سال گذشته مطرح شده، این است که مدافعان خوب جلوی او بازی می کنند و دلیل عملکرد خوبش و ثبت آمار بی نظیر این موضوع است. بیرانوند اما در میدان های سخت معمولا توانسته توانایی های خود را نشان دهد.

دروازه بان بلند قامت پرسپولیس در بازی شب گذشته تیمش مقابل الاهلی عربستانی نمایشی تقریبا بی نقص داشت. او در این بازی اگرچه یک گل دریافت کرد، اما هرگز روی این گل مقصر نبود و اشتباه خط دفاع و ضربه فوق العاده بازیکن الاهلی باعث این گل شد.


عکس از امیر خیرخواه

بیرانوند در سایر دقایق مسابقه با الاهلی بسیار هوشیار عمل کرد و موقعیت های حریف را گرفت. نقطه عطف دروازه بانی بیرانوند در این بازی دو دریبلی بود که در محوطه جریمه با ریسک بالا زد. او در نیمه دوم مسابقه وقتی مهاجم الاهلی را جلوی خود می دید، به جای دفع توپ ترجیح داد او را دریبل بزند و با یک سر توپ خوب به دفع توپ بپردازد. این اقدامات بیرانوند روحیه بازیکنان پرسپولیس را هم بالا برد و زمینه ساز پیروزی حماسی در میدان سخت بن زاید شد.

عملکرد خوب بیرانوند در بازی شب گذشته به حدی بود که شاید بتوان گفت بهترین عملکردش در لیگ قهرمانان آسیا را به نمایش گذاشته است. دروازه بان شماره یک تیم ملی با این نمایش مطلوب، نقش موثری در صعود تیمش به نیمه نهایی ایفا کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.