یاسوج- استاد حوزه علمیه گفت: کار کردن و فعالیت فرهنگی اگر در دانشگاه لطمه ای به درس خواندن بزند و شما را ضعیف بکند به هیچ وجه حق چنین کاری را ندارید.

کار در دانشگاه ها دست افراد بی دین نیفتد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام مومنی استاد حوزه علمیه در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کار کردن و فعالیت فرهنگی اگر در دانشگاه لطمه ای به درس خواندن بزند و شما را ضعیف بکند به هیچ وجه حق چنین کاری را ندارید.

وی ادامه داد اگر بچه های ولایتی، ارزشی، اهل کار فرهنگی اما ضعیف در درس خواندن باشد در دانشگاه لطمه خواهیم خورد.

این استاد حوزه علمیه ضمن تاکید بر اینکه بچه ارزشی در درس خواندن نه تنها نباید متوسط بلکه باید عالی باشد، افزود: اگر دلمان برای نظام و انقلاب می سوزد برای رشد کنیم.

مومنی تصریح کرد:  نباید کار در دانشگاه ها دست افراد بی دین بیفتد.

وی با اشاره به دیدار خود با مقام معظم رهبری، افزود: وقتی در سال های قبل خدمت حضرت آقا رسیدم، آقا امامه را سر بنده گذاشتند، فرمودند: وقت کم و کار زیاد؛ باید در حداقل زمان حداکثر کار را انجام بدید.

مومنی ضمن اظهار اینکه در میان نعمت ها بالاترین نعمتی که خداوند به ما ارزانی داشته است، نعمت عقل است، گفت: عقل آن ملکه ای است که در ذهن انسان، انسان را به سمت بندگی خداوند سوق می دهدو در مقابل هرچیزی که ما را به خروج از بندگی خداوند سوق می دهد عبارت از جهل است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.