شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تا زمانی که فرهنگ‌سازی در زمینه حقوق شهروندی صورت نگیرد و مردم نسبت به حقوق شهروندی آشنایی نداشته باشند، حقوق شهروندی تحقق پیدا نمی‌کند.

مردم باید نسبت به حقوق شهروندی خود آشنایی داشته باشند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم سلیمانی روز چهارشنبه در کارگروه حقوق شهروندی گفت: تا زمانی که فرهنگ‌سازی در زمینه حقوق شهروندی صورت نگیرد و مردم نسبت به حقوق شهروندی آشنایی نداشته باشند، حقوق شهروندی تحقق پیدا نمی‌کند و متاسفانه برخی افراد با حقوق شهروندی آشنا نیستند و نمی‌توانند از حقوق خود دفاع کنند که این افراد باید از وکلای معتمد کمک بگیرند.

وی افزود: رئیس جمهور به عنوان مجری قانون اساسی همواره درصدد اجرای مفاد قانون در جامعه است و دستورات صادر شده از سوی وی باید از سوی تمام دستگاه‌های اجرایی در راستای فرهنگ سازی و اجرای حقوق شهروندی فراهم شود . 

سلیمانی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید در خصوص فراهم کردن بستر لازم در راستای تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی تلاش کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تمامی شهروندان از هر قشری مستحق بهره‌مندی از حقوق شهروندی هستند . 

وی به حوادث غیرمترقبه مانند حادثه پلاسکو اشاره کرد و  افزود: به دلیل وقوع این حوادث جذب اعتبارات با تأخیر مواجه شد ولی برای رعایت مسئله حقوق شهروندی به طور مستمر پیگیر جذب آن بودیم .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.