رشت-نشست بررسی پرداخت مطالبات بیمارستان های بخش خصوصی از سازمان های بیمه گر تامین اجتماعی و بیمه سلامت با حضور استاندار گیلان برگزارشد.

برگزاری نشست بررسی پرداخت مطالبات بیمارستانهای بخش خصوصی از بیمه های پایه

به گزارش قدس آنلاین، محمد علی نجفی در این نشست که با حضور روسای بیمارستان های خصوصی در دفتر وی برگزار شد با اشاره به خدمات رسانی و نقش بیمارستانهای بخش خصوصی در تامین سلامت بخش قابل توجهی از مردم  اظهار داشت: در بازدیدهایی که از برخی بیمارستان های خصوصی داشتم علاقمندی و جدیت آنان را شاهد بودم.

وی با مثبت ارزیابی کردن اقدامات خوب صورت گرفته در بیمارستان های دولتی،  حمایت از کارآفرینی و تولید را از اولویت های مهم استان برشمرد و افزود : تلاشگران در بیمارستان های خصوصی ضمن داشتن مدارج بالای علمی  ، ضمن اینکه روحیه کارآفرینی و تولید را پیشه راه خود کرده و اقدامات ارزنده ای را در بخش بهداشت و درمان جامعه  داشته اند .

دکتر نجفی در این نشست ضمن تماس تلفنی با  دکتر سید تقی نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی کشور و دکتر نمکی معاون توسعه اموراجتماعی و عمومی سازمان برنامه و بودجه کشور خواستار پرداخت هر چه سریعتر مطالبات بیمارستان های بخش خصوصی گیلان از سازمان های بیمه گر تامین اجتماعی و بیمه سلامت شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.