رشت- سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سرفصل برنامه های هفته دفاع مقدس امسال با شعار «من انقلابی ام» آغاز شده است گفت: نگاه واقع بینانه به این شعار که ایستادگی و تمرکز بر اصل انقلاب را در بر می گیرد منشا همه کارهای سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی در حال جوشش است.

«من انقلابی ام» منشا همه کارهای سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ؛ نشست خبری فرماندهی سپاه قدس گیلان با اصحاب رسانه با محوریت تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گیلان ظهر روز چهارشنبه بیست و دوم شهریور ماه در رشت برگزار شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این نشست  با بیان اینکه شاخصه انقلابی گری،  استعمار ستیزی است گفت: حمایت از محرومین و مظلومین و مبارزه با استعمارگری شاخصه انقلابی بودن ماست که هر وقت بر این اصول محکم ماندیم انقلاب به طور خودجوش به حرکتش ادامه داده و هر وقت مصالحه کردیم ضرباتش را خوردیم.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه ما برای رسیدن به آرمانهای انقلاب سر سوزنی با دشمنان کنار نمی آییم گفت: تا به امروز استان گیلان بیست شهید گرانقدر مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده است که از فرماندهان و بزرگواران عرصه جهاد و شهادت بودند .

وی با بیان اینکه سپاه حاضر نیست وارد دسته بندی های جناحی و سیاسی شود خاطر نشان کرد: رویه سپاه حفظ وحدت اسلامی است و هرگز حاضر نخواهد بود موضعی بگیرد که دشمنان نظام خوششان آید.

فرماده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برکات دفاع مقدس هنوز در جامعه ساری و جاریست اظهار داشت : امنیت امروز کشور مرهون رشادت های جان برکفان عرصه دفاع مقدس و هدایت های پیامبر گونه امام و بزرگواری شهدا  و حاصل هشت سال مقاومت ملت سلحشور ایران است که امیدواریم همه بتوانیم از آن درس بگیریم و با تکیه بر قدرت لایزال الهی از همه موانع عبور کنیم.

وی با بیان اینکه امروز در حوزه علم نانو ، شیمی ، فضایی و سلولهای بنیادی سر آمد کشورهای دنیا هستیم گفت: امروز قدرت موشکی ایران به حدی است که هیچ کشوری یارای مقابله با آن را ندارد و این توانمندی حاصل  انقلابی است که در دفاع مقدس صادر کردیم.

وی افزود : شعار اصلی امام راحل  و انقلاب  محو کامل رژیم صهیونیستی است که باید با درست عملی کردن این شعار و گام برداشتن صحیح مسیر هر چه زودتر این شعار  محقق شود.

عباس بایرامی معاون هماهنگ کننده سپاه گیلان نیز  در ادامه با تشریح روز شماربرنامه های  سی و هفتمین  سالروز هفته دفاع مقدس در سپاه قدس گیلان گفت: ۶۰۰ برنامه در قالب ۸ کمیته تخصصی و ستادی در هفته دفاع مقدس در استان پی ریزی شده است که این برنامه ها از ۳۱ شهریور ماه با رژه نیروهای مسلح آغاز شده و تا هفتم مهر ماه با مراسم بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس (شهیدان فکوری، فلاحی، نامجوی ،کلاهدور و جهان آرا ) خاتمه می یابد.

وی افزود: اجرای رزمایش فرهنگی ستارگان درخشان ۳ در مقر لشکر عملیاتی ۱۶ قدس در دهکده مقاومت ، تجلیل از اساتید جوان نخبه بسیجی، یادواره شهدای بخش اسالم ، افتتاح ۱۶۰ واحد مسکونی محرومین و ۱۸ واحد عرصه های اقتصاد مقاومتی ، همایش اصناف و دفاع مقدس، یادواره ۳۳ زن شهیده گیلان، همایش بصیرت افزایی و تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس، کوهپیمایی نیروهای مسلح استان، و ده ها برنامه دیگر از اهم برنامه های هفته دفاع مقدس گیلان است.

وی با بیان برنامه های جانبی در طول هفته دفاع مقدس گفت : برگزاری یادواره شهدا در نواحی ۱۸ گانه بسیج ، ویزیت رایگان در مطب های شخصی و دولتی و خصوصی، اردوهای جهادی و غنی سازی سایت ها از دیگر برنامه ها ست.

وی در پایان از برگزاری نمایش بزرگ فرهنگی رزمی ستارگان درخشان ۳ خبر داد و گفت : این نمایش از تاریخ ۲۷ شهریور ماه الی ۲ مهر ماه ساعت ۲۰ در دهکده مقاومت لشکر ۱۶ سپاه قدس گیلان اجرا می شود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.