دیشموک- نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، مرکز خدمات سلامت دیشموک با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تا ۷ ماه آینده بهره برداری می رسد، گفت: گازرسانی به دیشموک و چاروسا تا سال آینده انجام می شود.

مرکز خدمات سلامت دیشموک ۷ ماه آینده به بهره برداری می رسد

به گزارش قدس آنلاین، عدل هاشمی پور با اشاره به کلنگ زنی پروژه عظیم محرومیت زدایی در دیشموک، خاطرنشان کرد: این طرح در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع کار می شود.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: این پروژه با همکاری بنیاد برکت، دولت و دانشگاه علوم پزشکی با اعتباری قریب یک‌میلیاردوپانصدمیلیون‌تومان و در پروسه زمانی تقریبا ۷ ماه ساخته خواهد شد.

هاشمی پور خطاب به پیمانکار و با بیان اینکه، سعی کنید حتی الامکان از کارگران و مهندسان فنی در دیشموک در این پروژه، استفاده شود، بیان کرد: پیمانکار توجه داشته باشد با مصالح خوب و کار با کیفیت تحویل مردم دهد.

وی، با اشاره به دیگر پروژه های در حال فعال در دیشموک، گفت: معدن نیترات، جاده های روستایی، آسفالت دیشموک-دهدشت، گازرسانی و همه مشکلات دیشموک در دست رصد و با تمام توان پیگیر آن ها هستیم.

هاشمی پور با اشاره به معدن نیترات لیراب دیشموک ، بیان کرد: معدن نیترات لیراب دیشموک جزء چهار معدن نیترات دنیا است.

وی بیان کرد: این معدن پیشرفت خوبی داشت و بزودی شاهد تولید و فروش مواد ان به وزارت دفاع خواهیم بود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به واسطه این معدن روستای لیراب هم توسعه پیدار می ککند و علاوه بر بحث اشتغال، شاهد آسفالت جاده و راه ارتباطی این روستا خواهیم بود.

هاشمی پور به گازرسانی به دیشموک و چاروسا هم اشاره  و خاطرنشان کرد: روزانه فعالیت نیروهای گازرسانی را رصد می کنم که ان شاء الله سال آینده شاهد گازرسانی به دیشموک و چاروسا هستیم.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، مرکز خدمات سلامت دیشموک با اعتبار۵/۱میلیارد تومان تا هفت ماه آینده بهره برادری می رسد، گفت: گازرسانی به دیشموک و چاروسا تا سال آینده انجام می شود.

هاشمی پور راه ارتباطی دیشموک به دهدشت را از دغدغه های اساسی مردم این منطقه عنوان و ابراز امیدواری کرد: بزودی کار روکش آسفالت این مسیر ۸۵ کیلومتری صورت می گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.