بجستان- مدیر آموزش و پرورش بجستان گفت: با توجه به اینکه ۱۰۰ درصد نقل و انتقال فرهنگیان این شهرستان محقق شده برای آغازسال تحصیلی جدید تمامی مدارس به سیستم گرمایشی مناسب و استاندارد مجهز شدند.

تمامی مدارس بجستان به سیستم گرمایشی استاندار مجهز شدند

حسن عزیزی به خبرنگار قدس آنلاین گفت: اتفاق خوبی که امسال در آموزش و پرورش بجستان افتاده اینکه با ۹۰ درصد متقاضیان نقل و انتقال  چه ورودی و چه خروجی موافقت کرده ایم و برای اولین بار ورود ۳۰ نیروی تازه نفس از دانشگاه فرهنگیان را در شهرستان داریم که روح تازه و امید را در کالبد آموزش و پرورش این شهرستان دمیده می شود.

وی افزود: بر طبق همین موضوع بعد از گذشت ۱۲ سال بدون هیچ تنشی جابجایی کل نیروها را داشته ایم وحدود ۵۰ درصد نیروهای سازماندهی در مقطع ایتدایی بوده اند. و در مقطع متوسطه اول و دوم نیز ۹۰ درصد جابجایی نیز صورت گرفته است و با توجه به اینکه در این فصل از سال معاون آموزشی نداریم و به جد پی گیریم تا نیرویی در خور شان و فعال و با روابط عمومی بالا تعیین و بزودی معرفی  کنیم ولی کارها بهتر از قبل پیش می رود و به همین دلیل هم است که ۶۰ درصد در ساماندهی نسبت به سال گذشته جلو هستیم.

مدیر آموزش و پرورش بجستان گفت:امسال با آغاز سال تحصیلی ۵۰  دستگاه دیتا و لب تاب در جهت کیفیت بخشی به آموزش آماده استفاده دانش آموزان و دبیران محترم خواهد بود.

و دو قرائت خانه جهت استفاده دانش آموزان دختر و پسر جدا گانه جهت مطالعه برای دانش آموزانی که شاید در خانه محیطی مناسب برای مطالعه نداشته باشند تدارک دیده شده تا در محیطی ایده ال رغبت و میل به مطالع نیز افزایش یابد خصوصا دانش آموزان در آستانه کنکور بتوانند در این محیط به یک جمع بندی مناسب برسند.

وی در زمینه فضاهای آموزشی افزود: مشکلی در این زمینه نداریم و البته در معدود مدارسی به دلیل افزایش جمعیت با کمبود کلاس مواجه شده ایم که آن هم با تدابیری که اندیشیده شده تا اوایل سال تحصیلی مرتفع خواهد شد.

حسن عزیزی گفت: برای بازگشایی مدارس با توجه به اقلام ضروری مدارس یک بسته مهرانه برای کل مدارس با ارزش تقریبی بالغ بر ۷۰۰ هزار ریال ملزومات ضروری در نظر گرفته شده و در اختیار قرار خواهد گرفت و همچنین سر پرستهای خوابگاهی ۹۰ درصدشان تثبیت شده اند و یکی از مدارس نیز برای آغاز سال تحصیلی آماده شده است که زنگ نواخته شودو با حضور شورای اداری و معتمدین در مدارس سال را آغاز خواهیم کرد.

وی در زمینه ایمن سازی بام مدارس و تجهیزات گرمایی گفت: صد درصد مدارس این شهرستان بامها ایمن شده و وسایل گرمایشی استاندارد و مجهز تهیه شده و مدیران نیز برای شاداب سازی محیط مدارس نیز زحمات زیاد و اقدامات خوبی انجام داده اند.

مدیر آموزش و پرورش بجستان در پایان ابراز امیدواری کرد با وحدت و همدلی که همکاران در سال گذشته داشته و توانسته اند با نتایج بسیار خوبی در آزمونهای نهایی رتبه اول در گروههای انسانی و تجربی به لحاظ کیفی کسب کنندو در زمینه پرورشی در گروه خودمان اول شویم گفت: در سال تحصیلی جدید نیز امید است با پیشرفت این رتبه ها و کسب رتبه های برتری نیز که با تلاش همه همکاران در سطوح مختلف محقق خواهد شد و تلاش داریم تنوع و نوع آ وری در فضاهای آموزی و خصوصا اداره را داشته باشیم و از سکون تا یک نواختی برخی مراکز بیرون بیاییم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.