اصفهان- مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان از آغاز ثبت ‎نام دوازدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر سال ۹۶ از نیمه مرداد تا ۱۱ مهرماه خبر داد.

۱۱ مهر ماه آخرین فرصت ثبت نام در جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، سید کمال الدین میرهادی با بیان اینکه این جشنواره به منظور شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر از طریق بررسی عملکرد بنگاه های غیر دولتی برگزار می شود افزود: کار آفرینان استان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.karafarinanebartar.ir فرایند ثبت نام در این جشنواره را تکمیل کنند.

وی ادامه داد: رویکرد این جشنواره شناسایی و معرفی بنگاه هایی است که از سال ۹۲ تاکنون با تکیه بر نوآوری به رشد بالا در فروش عملیاتی و اشتغال دست یافته اند بنابر این تمامی بنگاه های کسب و کار بدون محدودیت در اندازه خرد، کوچک، متوسط و بزرگ می توانند در این رقابت شرکت نمایند.

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان در ادامه گفت با توجه به دستورالعمل پش بینی شده برای این جشنواره کارآفرینانی که در جشنواره کارآفرینان برتر سال های ۹۴ یا ۹۵ به عنوان کارآفرین برتر استانی یا ملی انتخاب شده باشند، امکان ثبت نام در جشنواره سال ۹۶ را نخواهند داشت.

میرهادی در خصوص نحوه ثبت نام در جشنواره گفت: کلیه مراحل ثبت نام و داوری جشنواره به صورت اینترنتی می باشد و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی امکان پذیرش فرم و مستندات به صورت دستی را ندارد.

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی اصفهان بیان کرد: دبیرخانه این جشنواره در استان، در محل اداره کل تعاون کار استان واقع در اصفهان، هتل پل ابتدای بلوارآیینه خانه جنبب بن بست ماه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی واحد اشتغال و کارآفرینی قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.