جوین- فرماندارشهرستان جوین گفت: دفاع مقدس آن چنان درروح و کالبد جامعه ایرانی و فرزندان غیور این مرز و بوم نفوذ کرده که حوزه مقاومت در عراق و سوریه را بوجود آورده است.

قدرت دفاعی ایران مرهون غیرمردان دفاع مقدس است

به گزارش قدس آنلاین، فرماندارشهرستان جوین درجلسه هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس آن چنان درروح و کالبد جامعه ایرانی و فرزندان غیور این مرز و بوم نفوذ کرده که حوزه مقاومت در عراق و سوریه را بوجود آورده است.

حسین جمشیدی تاکید کرد: رزمندگان شجاع ایران آن چنان در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت و شهامت بروز دادند که اندیشمندان  جهانی را به حیرت وا داشتند.

وی خاطرنشان کرد: رفتار شهید حججی در مقابل دشمن همه را انگشت به دهان کرده است به گونه ای که دشمنان اسلام وانقلاب هم رفتار شهید حججی را تحسین می کنند.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس روح تازه ای در کالبد جوانان دمیده به طوری که حضور شجاعانه آنان در جبهه های مقاومت ما را به یاد دوران دفاع مقدس می اندازد.

قائم مقام سپاه مقاومت جوین با ارائه برنامه هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس امسال با توجه به قدرت نمایی شهدای مدافع حرم متفاوت از سالهای قبل خواهد بود.

سرگرد ملائی اظهارداشت: جوانان ما امروز با الگوگیری از سیدالشهدا و دلیر مردان جبهه و جنگ مقاومت امروزی را در فراسوی مرزها رقم زدند و لازم است تمامی دستگاه ها در این راستا مصمم باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.