جوین- نمایش کاروان نمادین امام حسین ازمدینه تا کربلابه همراه برنامه های اتفاق افتاده درطول مسیرکاروان امام حسین دراستانه ورود به ماه محرم در جوین به اجرا در آمد.

اجرای نمایش کاروان کربلا تامدینه در جوین

به گزارش قدس آنلاین،  کاروان نمادین حضرت امام حسین (ع) ازمدینه تاکربلا (درقالب استقبال از محرم) درروزپنج شنبه به مسافت چهارکیلومتر درشهرستان جوین (نقاب) ازمحله قدرآباد تامیدان امام رضا (ع) نقاب توسط کانون تعزیه نینوا و شورای هیئات مذهبی باهمکاری اداره ارشاد و سازمان تبلیغات اسلامی و با نقش آفرینی هنرمندان تعزیه و ذاکرین اهل البیت (ع) و بابیان تاریخی وقایع منزلگاه های مسیر حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) توسط راوی به اجرا در آمد.

دراین مراسم معنوی برادران و خواهران علاقه مند حسینی که ستاد مراسم استقبال ازمحرم تدارک دیده بود در قالب استقرار کاروان به همراه جمازه های شتر واهل بیت امام حسین ع به حرکت در آمدند.

امام جمعه جوین در جلسه ستاد استقبال از محرم  گفت: سیداشهدا پس از ۱۴ قرن نماد و الگو برای جوانان و دلاورمردان ایران قرارگرفته که با آمادگی کامل حاضر به فدای جان خوددرراهی که امامشان ترسیم کرده است، بروند.

حجت الاسلام دلیری پورتاکید کرد: امام حسین راهی را برای جوانان انقلابی ماترسیم کرده است که شیطان بزرگ را درسردرگمی قرارداده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.