یاسوج- دومین یادواره شهدای روستاهای دارشاهی و کالوس با استقبال مردم شهیدپرور و با حضور جمعی از فرماندهان سپاه در حسینه عاشقان ثارالله (ع) برگزار شد.

یادواره شهدای گودرزی در یاسوج برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، شب گذشته دومین یادواره شهدای روستاهای دارشاهی و کالوس شهرستان دنا با عنوان یادواره شهدای گودرزی با حضور فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران، فرمانده تیپ مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۶ امام هادی(ع) نیروی زمینی سپاه استان فارس، فرمانده سپاه شهرستان دنا و سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد ، خانواده های شهدا و همچنین مردم شهیدپرور در حسینیه عاشقان ثارالله یاسوج برگزار شد.

در این مراسم سردار ابراهیم نوروزی ضمن ادای احترام نسبت به شهدای این منطقه و نیز قدردانی از خانواده های آن ها و جانبازان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس و مردم شجاع و دلیر کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز همه ما می بایست به وصیت نامه شهدا و این راه نیکی که ترسیم کردند عمل کنیم . نوروزی با اشاره به جانفشانی شهدا در راه دین گفت: شهدا جانشان را فدا کردند اما دینشان را از دست ندادند و امروز حواسمان باید جمع باشد که دینمان را برای دنیا از دست ندهیم. فرمانده پدافند غیرعامل ۴۶ امام هادی(ع) نیروی زمینی سپاه با اشاره به تغییر جبهه آرایشی دشمن در مواجه با جمهوری اسلامی اذعان داشت: امروز شرایط خیلی سخت تر از گذشته است در گذشته خطوط دشمن و جبهه و آرایش دشمن کاملا مشخص بود اما امروز آرایش و جبهه دشمن در خانه های همه ما نفوذ پیدا کرده است. این مراسم با تجلیل از خانواده شهدا پایان یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.