۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
کد خبر: 562785

وزیر بهداشت گفت: در صورتیکه شرایط فراهم شود، علاوه بر ارسال خوراک و پوشاک به میانمار، در حوزه پزشکی و اقدامات درمانی و بهداشتی نیز آماده کمک به مسلمانان میانمار هستیم.

احتمال اعزام پزشکان ایرانی به میانمار

به گزارش قدس آنلاین، سید حسن هاشمی در حاشیه دیدار با پزشکان ایثارگر دوران دفاع مقدس درخصوص اقداماتی که در جهت کمک به آسیب دیدگان میانمار شده است، اظهار داشت: در جهت کمک به آسیب دیدگان و مظلومان کشور میانمار، وزارت بهداشت با سازمانهای بین المللی گفتگوهایی داشته است و در این راستا نامه ای در جهت محکومیت اقدامات ظالمانه بر علیه مسلمانان میانمار به رئیس سازمان بهداشت جهانی و رئیس یونیسف ارسال کرده است، تا فرصتی ایجاد کنند که کمک‌های بشردوستانه ما ارسال شود.

وزیر بهداشت افزود: از سوی وزارت امور خارجه درصدد ارسال کمک‌های بیشتری هستیم و همچنین وزارت بهداشت و هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در صورتی که شرایط فراهم شود، علاوه بر  خوراک و پوشاک، در حوزه پزشکی و اقدامات درمانی و بهداشتی نیز آماده کمک رسانی هستند.

هاشمی خاطرنشان کرد: وظیفه انسانی و دینی خود می‌دانیم که کمک‌های مردمی ایران را به مسلمانان میانمار برسانیم و جامعه پزشکی نیز آماده ارائه خدمات داوطلبانه هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.