شهرکرد- با مساعدت استاندار چهار محال و بختیاری جانبازان قطع نخاعی بالای ۷۰ درصد به زیارت امام رضا(ع) مشرف می شوند.

جانبازان قطع نخاع به زیارت امام رضا(ع) مشرف می شوند

قاسم سلیمانی استاندار چهار محال و بختیاری عصر پنچ شنبه ودر محل باغ ایثار روستای چم عالی شهرستان سامان در فضایی صمیمانه ، دوستانه ۲۵ جانباز قطع نخاعی  بالای ۷۰ درصد را مورد تجلیل قرار داد و از این عزیزان تفقد بعمل آورد.

در   آئین نکوداشت جانبازان،  «فریبرز نجفی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، «سعید صالحی» فرماندار شهرستان فارسان و تنی چند از مقامات و مسئولان محلی حضور داشتند.

در ابتدای این نشست ۷ نفر از جانبازن حاضر در جلسه مطالب، مشکلات و دغدغه های خود را عنوان کردند که مهمترین خواسته جانبازان سفر به مشهد مقدس و زیارت مضجع شریف امام علی بن موسی الرضا(ع) و تامین اعتبار ایاب و ذهاب بود.
رضایی جانیاز ۷۰ در صد گفت: آقای استاندار سالهاست که حسرت زیارت امام رضا(ع) بر دلمان مانده و تا بحال به دلیل نبود یک وسیله حمل و نقل مناسب نتوانسته ایم به زیارت آقا مشرف شویم و تقاضا داریم هزینه ایاب و ذهاب جانبازان به وسیله هواپیما را تقبل کنید.
بعد از این خواسته جانبازان استاندار قول مساعد داد که هزینه ایاب و ذهاب جانبازان به مشهد مقدس را تامین نماید و بلافاصله با تماس خود با ریاست سازمان برنامه ریزی استان حبیب الله وفایی جانبازان به آرزوی دیرینه خود نائل شدند.
در پایان این مراسم رئیس شورای اداری استان با اهداء لوح تقدیر و هدیه از جانبازان عزیز تجلیل بعمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.