سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت می‌گوید با تدابیری که اندیشیده بود توانست به خوبی خط حمله و هافبک صنعت نفت آبادان را از کار بیندازد.

مهاجمان نفت آبادان را به خوبی از کار انداختیم/ برخی رفتارهای هوادران نگران کننده است

به گزارش قدس آنلاین، علی نظرمحمدی پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری، اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود. جا دارد که این برد شیرین را که حاصل زحمات بازیکنان بود به آنها تبریک بگویم. از همه اعضای کادرفنی و مدیریت باشگاه ممنونم، از آقای چراغپور ممنونم که کنار ما بودند.

او ادامه داد: بازی خوب و جانداری بود. به دلیل بازی تهاجمی که بازیکنان به نمایش گذاشتند صنعت نفت را تحت فشار قرار دادیم و توانستیم به گل برسیم. در مرکز زمین هم توپ و میدان را در اختیار داشتیم. خط حمله زهردار نفت آبادان یعنی آگوستو سزار، پریرا و جاسم کرار را به خوبی کنترل کردیم. سه بازیکن جوان، دونده و فیزیکی تیم ما برای کار انداختن این بازیکنان در زمین حضور داشتند که خوشبختانه تدابیر ما جواب داد. همانطور که وعده دادم بودم در سومین بازی متوالی توانستیم نتیجه بگیریم. هفت امتیاز از سه بازی گذشته کسب کردیم. خدا به ما عزت داد تا در دیداری که نیاز مبرم به پیروزی داشتیم به برد برسیم.

سرمربی سپیدرود درباره درخشش دروازه‌بان تیمش اظهار کرد: ضمن اینکه از سیدمحمد حسینی به خاطر مهار پنالتی تشکر می‌کنم، اصلا آن صحنه نباید پنالتی می‌شد. آقای سیدمهدی سید علی در بازی با ملوان، حرکت احمد آهی را پنالتی گرفت. امروز هم به اشتباه پنالتی گرفتند که به خاطر تمارض و سرو صدای تیم حریف بود. خدا جای حق نشسته و عملکرد خوب حسینی باعث شد پنالتی آنها گل نشود. اگر خستگی بازی با ملوان ما را اذیت نکرد، می‌توانستیم با گل های بیشتری صنعت نفت را شکست بدهیم.

نظر محمدی درباره اینکه به نظر می‌رسد احمد آهی تا حدودی پر اشتباه ظاهر شده و در هر بازی پنالتی می‌دهد گفت: هر بازیکنی یک پست سازمانی دارد. پویا نزهتی که نمی‌تواند پنالتی کند چون او یک مهاجم است. نزدیک‌ترین فرد برای دفاع از خط دفاعی احمد آهی، حسین کعبی و ... هستند و به همین دلیل گاها مرتکب پنالتی می‌شوند. احمد آهی در این بازی، اصلا به این بازیکن نخورد و بازیکن برزیلی هم گفت که روی من خطا نشده است.

او درباره تعداد کم پاس‌های این تیم در بازی گفت: دلیل تعداد کم پاس‌های تیم‌مان، هافبک وسط تیم حریف بود که تیم را تحت فشار گذاشت و ما دستور دادیم توپ را از دفاع به خط حمله ارسال کنند. امروز پاس کوتاه نداشتیم و همه پاس ها پشت خط دفاع برای پویا نزهتی و حسین ابراهیمی بود.

سرمربی سپیدرود رشت گفت: کار کردن در تیم های پر طرفدار سخت است و فوتبال‌مان باید نتیجه گرا باشد. هوادارهای ما هم فراموش کرده‌اند که یک تیم تازه وارد هستیم. فکر می کنند ما هم می‌توانیم بازیکنان گران‌قیمتی مانند جاسم کرار یا شیمبا داشته باشیم. باید قبول کنیم که قرارداد کل بازیکنان، مربیان و پشتیبانی ۶ میلیارد تومان است. هزینه چند بازیکن خارجی آنها با تیم ما برابری می‌کند. اگر آرامش باشد، کادرفنی تغییراتی ایجاد می کند که مردم لذت ببرند. هوادار در جایگاه خودش قابل احترام است. اگر هوادار نسبت به تیم، کادرفنی، بازیکنان و مدیریت گلایه دارد، به کانون هوادران مراجعه می کند. اینجا هوادار آن قدر به تیم نزدیک است که این اجازه را به خود می دهد که وارد رختکن بشود. این کار باید متوقف شود چرا که من آینده داماش را برای سپیدرود می بینم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.