پشت کوه- جانشین سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: امروز دوستان و دشمنان اذعان دارند انقلاب اسلامی جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است.

انقلاب اسلامی دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار آبنوش ظهر پنج شنبه در یادواره ۲۷ شهید منطقه پشتکوه اظهار کرد: هشت سال مردانه و مظلومانه در جنگ تحمیلی که یک جنگ جهانی بود، دفاع کردیم و تا از دستاوردهای انقلاب اسلامی را حفاظت کنیم.

وی یادآور شد: در دوران دفاع مقدس، کشورمان توانست علیرغم تحریم هرگونه تجهیزات و امکانات، به پبروزی دست یابد.

عضو کمیته تبادل اسرای دفاع مقدس با اشاره به اینکه  ۹۵ کشور کمک های مختلف مالی، تسلیحاتی و سیاسی به دشمنان ما ارائه کردند، اضافه کرد: اسرایی از ۲۱ کشور دنیا در دفاع مقدس وجود داشتند که این مساله نشان از جنگ همه جانبه علیه کشورمان داشت.

سردار آبنوش یادآور شد: متاسفانه در داخل کشور هنوز برخی متوجه نشده اند که چه کار بزرگی صورت گرفته است.

وی با اعلام اینکه در پنتاگون یک طبقه ساختمان و دو گروه کارشناسی برای رتبه بندی کشورها وجود داشته و کشورهای دنیا را رصد می کنند، گفت: اگر این گروه متوجه شوند در جایی منافع آمریکا تهدید می شود، آن را خفه می کنند.

جانشین سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) ادامه داد: در زمان دولت اصلاحات یک گروه از کارشناسان آمریکایی به ایران آمدند تا علت اصلی انسجام و پیروزی ایران را از داخل بررسی کنند و در این راستا، شهرهای مشهد، اصفهان، تهران و تبریز را مورد بررسی قرار دادند.

سردارآبنوش اعلام کرد: آنها بعد از تحقیقات میدانی دریافتند یک کلمه موجب پیروزی ایران اسلامی شده و آن امام حسین (ع) بوده است.

وی تاکید کرد: آنها دریافتند تا مادامی که امام حسین در دل مردم بماند وضع به همین منوال خواهد بود.

سردار آبنوش یادآور شد: گروه مذکور پس از مراجعه به کشورشان، قانونی به نام ترویج دموکراسی در ایران تصویب کردند و هرساله اعتبار بیشتری به این موضوع اختصاص می دهند تا نقش دین را در میان مردم کمرنگ کنند.

جانشین سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) اضافه کرد: بیکانگان با استفاده از فضاهای مجازی سعی دارند زودتر به خواسته هایشان برسند که در این زمینه باید هوشیارتر عمل کنیم.

سردار آبنوش به تاکید بر اینکه هر کسی باید مسول خود و خانواده اش باشد، گفت: دشمنان نظام، سعی در از بین بردن کانون گرم خانواده ها دارند تا به خواسته هایشان برسند.

وی با اشاره به اینکه سند ۲۰۳۰ بطور ناگهانی توسط مسولین امضا و در آن اعلام شد باید تمام معاهدات و مقررات باید توسط کشورمان پذیرفته شود، خواستار ورود جدی مجلس به این موضوع شد

خانواده های شهدا شایسته خدمت اند

همچنین عضو ستاد یادواره شهدای منطقه پشتکوه گفت: امام خامنه ای تاکید فرمودند قدردانی  و خدمت به خانواده های شهدا، اجرش کمتر از اجر شهادت نیست.

حجت الاسلام مجتبی احمدی خطاب به دشمنان نظام با اشاره به اینکه چیزی که در راه خدا می دهیم پس نمی خواهیم، اظهار کرد: خانواده های شهدا شایسته تقدیرند و در این راستا با برکزاری یادواره ها تلاش می کنیم یاد و خاطره اسطوره های انقلاب اسلامی را گرامی بداریم.

وی نگرانی اهالی منطقه را اشتغال جوانان دانست و خواستار ساماندهی گردشگران در راستای پیشرفت منطقه پشتکوه شد.

عضو ستاد یادواره شهدای منطقه پشتکوه از گردشگران خواست از تخریب محیط زیست و باغات مردم پرهیز کنند و در این راستا خواستار نظارت و حضور بیشتر نیروهای انتظامی شد.

حجت الاسلام احمدی با اعلام اینکه منطقه پشتکوه جزو مناطق ییلاقی وسردسیر است، گازرسانی را خواسته اصلی اهالی این منطقه اعلام کرد.

گفتنی است: یادواره شهدای منطقه پشتکوه با حضور پرشور خانواده های معظم شهدا و ایثارگر و اهالی روستاهای کولیم، کاورد، فینسک، تلاجیم، تُم، ملاده، شِلی، هیکوه و سرخ ده در حسینیه روستای ملاده برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.