ساری- مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از راه اندازی مدرسه برای زندانیان مرکز استان خبر داد.

زندانیان مازندرانی به مدرسه می روند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید علی قاسمی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در باشگاه فرهنگیان ساری در پاسخ به سوال قدس با اشاره به مهم دانستن آموزش از راه دور، اظهار کرد: برای آموزش دانش آموزانی که زیر دیپلم بوده و در زندان به سر می برند از طریق آموزش از راه دور ورود پیدا کردیم.

وی با بیان اینکه ۱۲۴ نفر از آنها برنامه های آموزشی در یکسال تحصیلی برخوردار شدند، بر ضرورت برگزاری کلاس های آموزش از راه دور برای معلولان جسمی - حرکتی تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در رابطه با نیروهای بازنشسته گفت: حدود ۲ هزار نفر از همکاران ما به بازنشستگی رسیدند و با نیروهای جدیدی که به بدنه آموزش و پرورش وارد می شوند، خللی در سیستم آموزشی وارد نخواهد شد.

قاسمی درباره هدف خود از ورود به عرصه مدیریت در آموزش و پرورش، گفت: در ابتدا برخلاف بسیاری از مدیران که با شعارها و وعده های آنچنانی آمده اند، با شعار یادگیری در طول مسیر وارد این عرصه شدم. هیچ باند و جریانی راه اندازی نکردم و بر اساس شاخص ها رفتار کردم.

وی با بیان اینکه ما آموزش و پرورش را با چند رویکرد در ۴ سال گذشته پیش بردیم، گفت: جدی ترین رویکرد ما این بود که این نهاد یک نهاد جدی در جامعه تلقی شود و تلاش کردیم آن را حرفه ای اداره کنیم.

قاسمی تاکید کرد: قانون محوری و شفاف سازی از اهداف جدی ما بود و در استخدام نیروی انسانی و عزل و نصب ها، به روابط توجه نکردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، با بیان اینکه ساماندهی درست منابع از اهداف مهم مان بوده است، تصریح کرد: تلاش کردیم حداکثر استفاده را از مشارکت خیرین و سایر منابع ببریم.

قاسمی ادامه داد: آموزش و پرورش مازندران در اکثر حوزه ها، جزو ۴ استان برتر کشور بوده و در اغلب میادینی که حضور داشتیم، رتبه کسب کردیم.

وی درباره برنامه ها و اهداف سال تحصیلی ۹۶- ۹۷ اظهار کرد: مهر ۹۶ را با یک شعار محوری و ۵ رویکرد آغاز می کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: شعار محوری ما «مدیر مدرسه رهبر برنامه درسی» بوده و پنج رویکرد مان «ایجاد مدرسه ای با نشاط، ایجاد فرصت های برابر با عدالت اجتماعی، گسترش فرهنگ مشارکت، برنامه ریزی محوری و توانمند سازی نیروی انسانی» است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.