۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
کد خبر: 562842

علیرضا منصوریان قصد دارد از همان ترکیب دیدار برابر گل گهر سیرجان در دیدار با پارس هم استفاده کند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر پارس جنوبی

به گزارش قدس آنلاین، استقلال در دیداری دشوار و غیر قابل پیش بینی از ساعت 20 روز جمعه در شهر جم برابر پارس جنوبی قرار خواهد گرفت. شاگردان منصوریان هفته پیش برابر گل گهر در سیرجان به برتری رسیدند اما دیدار با پارس جنوبی مطمئنا نبردی دشوار تر برای آبی ها خواهد بود.

میلاد زکی پور تنها مصدوم استقلال است که نسبت به هفته گذشته به تمرینات این تیم اضافه شده و با آبی ها به جم سفر کرده است تا احتمال تغییرات در ترکیب استقلال اندک باشد.

رحمتی با وجود مشکلات شخصی، باز هم گزینه اصلی منصوریان برای حفاظت از دروازه استقلال است و در این دیدار نیز بازوبند کاپیتانی را بر بازو خواهد بست. زوج پادوانی و چشمی در مرکز خط دفاعی نیز تنها گزینه های منصوریان برای این منطقه از زمین هستند. هر چند زکی پور به تمرینات بازگشته اما در این دیدار نیز آرمین سهرابیان گزینه اصلی منصوریان است و زکی پور تنها در شرایطی به ترکیب اصلی بازخواهد گشت که کادر پزشکی استقلال وضعیت او را برای حضور 90 دقیقه ای تایید کنند.

خسرو حیدری در سمت راست خط دفاع درخشید و در این دیدار نیز احتمالا از ابتدا به میدان می رود.

زوج نورافکن و باقری نیز در این دیدار از ابتدا به میدان خواهند رفت و سرور چپاروف نیز جلوتر از این دو بازیکن در مرکز زمین قرار می گیرد تا تغییر قطعی آبی ها نسبت به دیدار قبل باشد.

علی قربانی تنها مهاجم هدف استقلال است و مهدی قائدی نیز با توجه به درخشش در دیدار برابر گل گهر سیرجان شانس زیادی برای حضور در ترکیب استقلال دارد. سمت راست خط حمله استقلال اما منطقه پر ابهام این تیم است. گزینه اول برای منصوریان حضور حیدری در این منطقه از زمین و استفاده از غفوری در سمت راست خط دفاع است که گزینه محتملی به نظر می آید. فرشید اسماعیلی، حسن بیت سعید و جابر انصاری دیگر گزینه های منصوریان برای حضور در ترکیب اصلی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.