مشهد- امام جمعه مشهد گفت: اگر بناست روزی تعامل بین المللی بر حسب مصلحت جریان معیشتی و اقتصادی صورت گیرد ولی بر خلاف مصلحت انقلاب باشد نباید به آن تن داده شود.

نباید به تعامل بین المللی برخلاف مصلحت انقلاب تن داد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد، اظهارکرد: امت در جامعه ولایی قابل تحقق است و اگر جامعه ولایی نباشد، جایگاه تحقق امت به صورت واقعی نیست.

وی افزود: هدایت اصلی در جامعه ولایی بر عهده رهبری است که رهبر یا از عترت است و یا وابسته به عترت پیامبر (ص) است و ما می بینیم با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب در موقعیت های بحرانی و حساس اجتماعی نظام، رهنمودهای رهبری جامعه را دستگیری می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب خطاب به اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید بر انقلاب ماندن داشتند که در واقع فرمایشات ایشان خطاب به تمام نخبگان سیاسی کشور است.

امام جمعه مشهد گفت: اخیرا متاسفانه در بین نخبگان سیاسی کسانی هستند که تفکر انقلابی آنها عوض شده و به گونه ای دیگر فکر می کنند و در حرف و عمل آنها هیچ نشانی از انقلاب نیست و حتی جوانان انقلابی را به عنوان عناصر تندرو در حد منافقان معرفی می کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: این معنا ندارد مسئولی در کشور وجود داشته باشد که هزینه تفریحات تابستانی دخترش را از بیت المال پرداخت کند و یکی از مسئولان دولت بگوید این ها ذخیره انقلاب هستند و آیا محسن حججی ذخیره انقلاب نیست؟

وی خاطرنشان کرد: علت دیگری که رهبری بر انقلابی ماندن تاکید دارند این است که مجمع تشخیص مصلحت نظام مصلحت پر شدن جیب یک عده در بازار اقتصاد کشور را در نظر نگیرد و مصلحت انقلاب را در نظر بگیرد.

علم الهدی بیان کرد: ما در مسیر انقلاب با چالش های زیادی مواجه هستیم و مردم نیز پای کار هستند که نمونه آن شهدای مدافع حرم هستند که در گرمای ۵۰ درجه خارج از کشور مقابل تکفیری ها ایستاده اند.

امام جمعه مشهد گفت: اگر بناست روزی یک تعامل بین المللی بر حسب مصلحت جریان معیشتی و اقتصادی باشد ولی بر خلاف مصلحت انقلاب باشد نباید به آن تن داده شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.