ایلام-امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه نخبگان و یاران صدیق باید شعار «من انقلابی‌ام» را مد نظر قرار دهند، گفت: انقلابی عمل کردن نقشه راه دشمنان را خنثی می کند.

انقلابی عمل کردن نقشه راه دشمنان را خنثی می کند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله محمد نقی لطفی در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر اینکه  «انقلاب ادامه دارد»، تصریح کرد: این جمله کلیدی‌ترین جمله‌ای است که رهبر عزیزمان فرمودند، معظم له بیان کردند انقلاب تمام شدنی نیست و این  آب پاکی روی دست خودی‌ها و انقلابی‌های خائن ریخت که مدعی شدند انقلاب پس از مدتی به پایان راه خود می‌رسد پس نخبگان و یاران صدیق باید شعار من انقلابی‌ام را شعار خود دانسته و آن را به عنوان چراغ راه حال و آینده حفظ کنند.

وی افزود: معظم له بیان داشتند که انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن ضامن بقا و استمرار انقلاب و ماندگاری نظام اسلامی است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: بنابراین امروز انقلابی عمل کردن یاران صدیق  وفادار امام و بالطبع ملت بزرگ ایران، نقشه راه دشمن و مزدورین و انقلابیون دیروز و خائنین امروز را خنثی و نقش بر آب می‌کند و انقلاب پویا و بالنده به راه خود ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: متاسفانه خیانت انقلابی برخی از خواص در بزنگاه‌های حادثه  تاریخی در ذهن مردم آنچنان خود نمایی می‌کند که در افکار عمومی همیشه ماندگارند، حرکت آنها در فتنه‌هایی مانند فتنه ۷۸ ،۸۸ و فتنه شیخ ساده لوح و فتنه بنی‌صدر و جبهه ملی و نهضت آزادی حکایت از این دارد آنها انقلابیون پشیمان و همگام با دشمنان برای سقوط انقلاب اسلامی در میدان دشمن بازی کردند.

لزوم استفاده از تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی

وی ادامه داد: تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان فرصتی طلایی برای تبیین درخشان‌ترین مقطع تاریخی ایستادگی و مقاومت ملت در برابر دشمنان است و باید دانش‌آموزان و نوجوانان در مدارس در جریان این موضوع مهم قرار گیرند.

وی تصریح کرد: حماسه هشت سال دفاع مقدس عالی‌ترین و زیباترین جلوهای فداکاری شجاعانه ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: حماسه هشت سال دفاع مقدس زیباترین و ماندگارترین مقطع تاریخی و سیاسی ملتی است که برای حفاظت و حراست از انقلاب و نظام نوپای اسلامی خویش عالی‌ترین جلوه مقاومت و ایستادگی و ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشتند و به استکبار جهانی و مزدوران منطقه‌ای ثابت کردند که هرگز به انقلاب حمله نکنند شعله‌های انقلاب اسلامی خاموش نشدنی است.

خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش گفت: حادثه تاریخی و مبارک مباهله دلیل بر حقانیت اصحاب کسا و عصمت اهل بیت پیامبر است.

وی ادامه داد: با نزول آیه مبارکه مباهله بار دیگر یکی از فضائل اهل بیت از زبان قرآن بیان شد و جایگاه عالی عصمت و طهارت  اهل بیت به بشریت معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.