کرمانشاه- نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر و کشورهای به ظاهر اسلامی سکوت خود را در قبال فجایع میانمار بشکنند.

مدعیان دروغین حقوق بشر سکوت خود را در قبال فجایع میانمار بشکنند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های​ نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: مدعیان دروغین حقوق بشر و کشورهای به ظاهر اسلامی سکوت خود را در قبال فجایع میانمار بشکنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با فجایع کشتار مسلمانان میانمار گفت: ایشان فرمودند همه مسلمانان کشورهای اسلامی باید در برابر این فجایع سکوت نکنند و فریاد بزنند زیرا کجای دنیا مشاهده شده که زنان و مردان مسلمان در یک فضایی محاصره و به رگبار بسته و یا سوزانده شوند.

علما با بیان اینکه برخی از کارشناسان بر این باور هستند که مشابه این جنایات از بعد از جنگ جهانی اول تاکنون اتفاق نیافتاده است بیان کرد: در شرایط کنونی بسیاری از کشورهای به‌ظاهر اسلامی و مدعیان دروغین حقوق‌بشر و مجامع بین‌المللی در برابر این جنایت گسترده سکوت کرده در حالی که اگر یک قاچاقچی مواد مخدر در دنیا اعدام شود فریاد این مجامع بلند می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اکنون جایزه صلح نوبل به رهبر سیاسی میانمار داده شده و مشاهده می‌شود این جایزه تنها به جنایتکاران جنگی در حال اهداء است عنوان کرد: اکنون باید تمام کشورهای اسلامی از خواب غفلت بیدار شوند و در برابر این جنایت‌ها موضع‌گیری کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: ایشان این مجمع را از برکات پر ارزش امام راحل معرفی کردند و وظیفه این مجمع را مشاوره و مشورت به دیگر ارکان در تعیین سیاست‌های کلی نظام اسلامی دانستند.

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری این مجمع باید ۱۰۰درصد انقلابی فکر و عمل کند گفت: در این راستا همه مسئولان ادارات و وزارتخانه‌ها باید با روحیه انقلابی مدیریت کنند و نباید این روحیه انقلابی به هیچ وجه ضعیف شود.

علما با اشاره به اینکه اعمال مجمع تشخیص مصلحت نظام باید بر طبق مصالح بلندمدت و عمیق نظام جمهوری اسلامی مبتنی باشد افزود: مقام معظم رهبری اکنون تکلیف شرعی خود را در قبال همه مسائل مدیریتی کشور به تمام معنا انجام داده و اکنون نوبت توجه و انجام تکلیف ما است.

وی با اشاره به مناسبت روز خانواده در تاریخ ۲۵ شهریور ماه گفت: امروزه خانواده مورد غفلت قرار گرفته در حالی که در مبانی اسلام به امر خانواده، زن و تربیت فرزندان اهمیت داده می‌شود.

علما با بیان اینکه اکنون فضای مجازی در مقابل خانواده‌های ما ایستاده است بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی امروز خانواده‌ها را مورد تهاجمات فرهنگی گسترده خود قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری خانواده را سلول اصلی جامعه معرفی می‌کنند گفت: مسئله خانواده برای کشور باید جزء مسائل درجه یک باشد و پدر و مادران باید ازدواج جوانان را در اولویت کار خود قرار دهند و سلامت اخلاقی، دینی و روحی افراد را در زمان ازدواج مورد توجه اساسی قرار دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه جوانان باید توقعات خود در زمان ازدواج کاهش دهند عنوان کرد: روز ۲۵ شهریور ماه روز تجلیل از بازنشستگان است و سازمانها و وزارتخانه‌ها باید این افراد را که سال‌ها خدمت‌رسانی کردند فراموش نکنند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.