دبیرکل حزب‌الله لبنان در نخستین ساعت حضور آیت‌الله نوری‌همدانی در لبنان با حضور در محل اقامت این مرجع تقلید شیعیان، با وی ملاقات کرد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان با آیت‌الله نوری‌همدانی دیدار کرد

به گزارش قدس آنلاین،  سیدحسن نصرالله در نخستین ساعت حضور آیت‌الله نوری‌همدانی در لبنان با حضور در محل اقامت این مرجع تقلید شیعیان، با وی ملاقات کرد.

در این ملاقات سیدحسن نصرالله ضمن ارائه گزارشی از وضعیت جبهه مقاومت از سفر این مرجع تقلید به‌عنوان یک سفر پر برکت و به یادماندنی یاد کرد.

وی با اشاره به مواضع انقلابی این مرجع تقلید در مواقع حساس جهان اسلام و به‌ویژه جبهه مقاومت افزود: هیچگاه حمایت‌های جنابعالی را از یاد نخواهیم برد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه، مواضع این مرجع در جنگ ۳۳ روزه را سبب تقویت روحیه رزمندگان دانست.

وی جایگاه انقلاب اسلامی و امام راحل و مقام معظم رهبری را در لبنان بسیار مهم و بالا توصیف کرد و از همبستگی ملت ایران با مردم لبنان تشکر کرد.

در این دیدار همچنین آیت‌الله نوری‌همدانی بر حمایت از جبهه مقاومت در مقابل دشمن مشترک مسلمانان بلکه همه مظلومان یعنی استکبار و صهیونیست و ایادی منطقه‌ای آنان تاکید کرد.

وی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله را فردی عالم، مقاوم، هوشیار و سیاستمدار صادق نام برد و افزود: شما مصداق همام روایت عالم به زمان هستید که در روایات ما آماده و ما از شما و مقاومت حمایت می‌کنیم چراکه از امیر مومنان(ع) آموختیم که در حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم مرز جغرافیایی ملاک نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.