سرمربی تیم فوتبال نفت طلائیه گفت: آقای درخشان اگر جرأت داری درمورد من حرف بزن تا درباره دسته‌گل‌هایتان در تیم ملی نوجوانان صحبت کنم.

واکنش تند علی کریمی به اظهارات حمید درخشان/ جرات داری بازهم درباره من حرف بزن!

به گزارش قدس آنلاین، علی کریمی در واکنش به صحبت‌های حمید درخشان اظهار داشت: من تصمیم گرفته بودم که هیچ حرفی نزنم اما ظاهراً‌هرچه سکوت می‌کنم بعضی‌ها بیشتر حرف می‌زنند. من قبل از هرچیز از پیشکسوتان بزرگ پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم چون احساسم این است سکوتم بیشتر بر ابهامات اضافه می‌کند. 

وی افزود: من تا روزی که بودم بدون قرارداد تیم نفت تهران را تمرین دادم و زمانی هم که رفتم، حرفی نزدم. درواقع تیم زمانی تحویل شما آقای درخشان! شد که باید برای بازی سوپرجام با پرسپولیس، تیم استراحت می‌کرد و بلافاصله بعد از من هم شما به تیم اضافه شدید. 

کریمی تصریح کرد: الان هم برای چندمین مرتبه می‌گویم شما تیم را رها کردید و ۸-۷ روز بچه‌ها بدون تمرین ماندند که حتماً مقصرش هم من هستم. شما بهتر است درباره پرونده‌تان در کمیته اخلاق صحبت کنید. من منتظر مصاحبه‌تان هستم تا درباره دسته‌گل‌هایتان در تیم ملی نوجوانان حرف بزنم. بازهم با احترام به همه پیشکسوتان پرسپولیس، آقای درخشان! به شخص شما می‌گویم که اگر جرأت دارید، بازهم درباره من حرف بزنید چون من هم خیلی حرف‌ها برای گفتن دارم آن‌وقت مشخص می‌شود چه کسی در این فوتبال باید کار کند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.