اهواز_تیم کشتی فرنگی شرکت کشت وصنعت نیشکر هفت تپه نشان نقره  قهرمان مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کارگری کشور را از آن خود کرد.     

فرنگی کاران کارگر خوزستان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفتند

سرمربی تیم کشتی فرنگی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به اینکه پیکار کشتی فرنگی قهرمانی کارگری کشور از ۲۲ تا ۲۴ شهریور ماه با حضور ۱۵۰ کشتی گیر در غالب ۲۱ تیم از سراسر کشور در استان اردبیل برگزارشد، اظهار کرد: در پایان این مسابقات نیز تیم اردبیل مقام اول را بدست آورد و تیم خوزستان و آذربایجان شرقی به ترتیب مقامهای دوم و سوم از آن خود کردند.

 مجید دهگان افزود: تیم کشتی فرنگی شرکت کشت وصنعت نیشکر هفت تپه نماینده استان خوزستان در این دوره از مسابقات شرکت کرده که موفق به کسب یک مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: در وزن ۶۶ کیلو گرم بهروز ملکی موفق به کسب مدال طلا، اصغر عالی محمدی پوکی وزن ۷۵ کیلوگرم و فرشاد رستمی کیا وزن ۸۰ کیلوگرم توانستند گردن آویز نقره، همچنین فرشاد عیسوند محمودی وزن ۵۹ کیلوگرم و مسعود مرادی چل سیاه نشان های برنز تصاحب کرده است.

 سرمربی تیم کشتی فرنگی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در پایان گفت: نماینده کشتی فرنگی استان با مربیگری، سرمربیگری و سرپرستی سعید سرخه  مجید دهگان و علی رضا رضایی در این   مسابقات شرکت کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.